Η κυβέρνηση εγκαινίασε το By Pass του Αυλώνα το περασμένο καλοκαίρι, ενώ το 15% των έργων ήταν ημιτελές. Ένα χρόνο μετά τα εγκαίνια, μαρτυρίες δείχνουν ότι ο δρόμος έχει ήδη αρχίσει να γίνεται προβληματικός. Από το By Pass του Αυλώνα λείπει η σήμανση, η τελευταία στρώση ασφάλτου, η προστασία των φρεατίων και των πρανών από πτώση πετρών, καθώς και η περιβαλλοντική αποκατάσταση. Η ARRSH (Αλβανική Οδική Αρχή) λέει ότι η ολοκλήρωση των έργων σε αυτό το τμήμα θα ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2024, αλλά δεν εξηγεί τους λόγους για την καθυστέρηση τους.
Οι κύριες εργασίες του εν λόγω περιφερειακού ολοκληρώθηκαν στις 30 Ιουνίου 2022. Αν και εγκαινιάστηκε δύο φορές, η αλήθεια είναι ότι ο δρόμος ήταν ημιτελής.
Ένα χρόνο μετά τα εγκαίνια ο δρόμος παραμένει ημιτελής και δεν υπάρχει κάποιο ίχνος εργασιών σε αυτόν. Η καθυστέρηση των τελικών εργασιών έχει υποβαθμίσει τον άξονα των 29 χλμ.
Οι μαρτυρίες στο πεδίο δείχνουν ότι ο δρόμος έχει φθαρεί και έχει υποστεί ολισθήσεις που τον κάνουν να φαίνεται πολύ πιο παλιός από έναν άξονα μόλις 1 έτους.
Η Αλβανική Οδική Αρχή παραδέχεται ότι το By Pass έχει ακόμη ημιτελή έργα, αναφέροντάς τα ως εξής:
- Κατασκευή διασταυρώσεων με το χωριό Κανίνα στα χλμ 9+100 και 12+100
– Ολοκλήρωση ασφαλτικών στρώσεων
– Προστασία φρεατίων και πρανών από πτώση πετρών
- Περιβαλλοντική αποκατάσταση
Συνολικά, τα κονδύλια που παρέχει η Ευρωπαϊκή Ένωση για το έργο αυτό υπολογίζονται σε 56,16 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 20,16 εκατ. είναι επιχορηγήσεις και τα υπόλοιπα δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και την EBRD.
Σχόλια