Νέα στοιχεία για το πολύνεκρο δυστύχημα στη Βουλγαρία

Νέα στοιχεία για το πολύνεκρο δυστύχημα στη Βουλγαρία

Ενισχύονται οι υποψίες ότι στο λεωφορείο της «Besa Transit» που μετέφερε Σκοπιανούς πολίτες από την Κωνσταντινούπολη στα Σκόπια και στοίχισε τη ζωή 46 ανθρώπων, είναι πιθανό να μεταφέρθηκαν καύσιμα από τα οποία και προκλήθηκε η φωτιά στο μπροστινό μέρος του οχήματος, έγραψε σήμερα το Alsat.

Οι εμπειρογνώμονες της κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένου του γραμματέα ασφαλείας της πόλης Πέρνικ, Βάσκο Πίργκοφ, είπαν ότι το λεωφορείο είχε μηχανή ντίζελ, καύσιμο που δύσκολα θα μπορούσε να εκραγεί για να προκαλέσει μια τόσο ισχυρή έκρηξη.

Από την έρευνα θα πρέπει να διαπιστωθεί εάν η έκρηξη προκλήθηκε από λάδι που τοποθετήθηκε μπροστά στο λεωφορείο ή από άλλα εύφλεκτα υλικά, αλλά όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί θα πρέπει να προσδιοριστούν από τις ανακριτικές αρχές, ενώ οι πρώτες λεπτομέρειες για το φρικιαστικό δυστύχημα θα δημοσιοποιηθούν αύριο σε συνέντευξη Τύπου από τη Βουλγαρική Εισαγγελία.

Μέχρι στιγμής δύο εκδοχές εξετάζονται ως αιτία της τραγωδίας που σημειώθηκε στον αυτοκινητόδρομο Στρούμα και αφορούν την τεχνική δυσλειτουργία του λεωφορείου ή το λάθος του οδηγού.

Επίσης περίπου μισή ώρα πριν από το φρικιαστικό δυστύχημα, οι επιβάτες και οι οδηγοί του λεωφορείου σταμάτησαν στο βενζινάδικο όπου είχαν 15λεπτο διάλειμμα και ως εκ τούτου διαψεύδουν τις θεωρίες ότι ο οδηγός του λεωφορείου κοιμόταν.

Φτάνοντας στο μοιραίο σημείο της εθνικής οδού, υποπτεύεται ότι ο οδηγός έκανε λάθος στο δρόμο, βγήκε από τη λωρίδα και προσέκρουσε στη δεξιά πλευρά των κιγκλιδωμάτων. Τότε το μπροστινό λάστιχο έσκασε και το λεωφορείο κατευθύνθηκε προς την αριστερή κατεύθυνση. Χτύπησε στο μεσαίο κιγκλίδωμα και μετακινήθηκε λίγα μέτρα στη μέση της εθνικής οδού, μετά σταμάτησε και μπροστά στο λεωφορείο ξέσπασε φωτιά που εξαπλώθηκε με μεγάλη ταχύτητα σε όλο το λεωφορείο.

Ακόμη αναφέρεται πως παρόλο που οι πόρτες του λεωφορείου δεν άνοιξαν -σύμφωνα με κάποιους ισχυρισμούς, ο οδηγός πέθανε πρώτος και δεν υπήρχε κανείς να ανοίξει τις πόρτες, σύμφωνα με άλλους - οι πόρτες κλειδώθηκαν μετά τη δεύτερη σύγκρουση στο κιγκλίδωμα.

Επιπλέον οι Βούλγαροι ερευνητές πρέπει να προσδιορίσουν: πρώτα γιατί ο οδηγός έχασε τον έλεγχο και βγήκε εκτός δρόμου και μετά πώς έγινε η έκρηξη στο μπροστινό μέρος του λεωφορείου, έρευνα η οποία θα διαρκέσει έξι μήνες, όπως ανακοίνωσαν.

Το λεωφορείο εισήλθε στη Βουλγαρία τη Δευτέρα, δέκα λεπτά μετά τις 21:00 από το συνοριακό πέρασμα Kapitan Andreevo, ταξιδεύοντας από την Κωνσταντινούπολη προς τα Σκόπια. Χρειάστηκαν 304 χιλιόμετρα μέχρι το σημείο της συντριβής σε 4 ώρες και 51 λεπτά. Ήταν ο τελευταίος που ταξίδεψε μαζί με τρία λεωφορεία που μετέφεραν επιβάτες σε μια πολυήμερη επίσκεψη στην Τουρκία.

Τέλος, νέες πληροφορίες κάνουν λόγο πως το συγκεκριμένο επιβατικό όχημα ήταν αδήλωτο από την εταιρεία, γεγονός που υποδηλώνει την κατάσταση με την τήρηση των νόμων στα Σκόπια. Επίσης η μεταφορά των καυσίμων ενισχύεται από το γεγονός ότι οι τιμές των καυσίμων στην Τουρκία έχουν σημειώσει μεγάλη πτώση, πράγμα που ενισχύει την άποψη πως ο οδηγός αγόρασε καύσιμα τα οποία τοποθέτησε σε αποθηκευτικά δοχεία στο λεωφορείο.

Σχετικά άρθρα


Σχόλια

Προσθήκη σχολίου