Αυξήσεις στα τουριστικά πακέτα στην Αλβανία: Ευρώ και βασικά προϊόντα φέρνουν αλλαγές

Αυξήσεις στα τουριστικά πακέτα στην Αλβανία: Ευρώ και βασικά προϊόντα φέρνουν αλλαγές

Η υποτίμηση του ευρώ και η άνοδος των τιμών σε βασικά αγαθά ωθούν τους τουριστικούς φορείς στο Δυρράχιο σε μικρές αυξήσεις στα τουριστικά πακέτα.

"Είναι μια δύσκολη απόφαση για εμάς", εξηγεί ο Eduard Xhepa, πρόεδρος Ξενοδόχων στην Αλβανία. "Δεν θέλουμε να επιβαρύνουμε τους πελάτες μας, αλλά η πτώση του ευρώ κατά 20% μας ασκεί οικονομική πίεση."

Παρά τις αναπροσαρμογές, ο Xhepa αισιοδοξεί για τη ζήτηση. "Οι τουρίστες που μας επισκέπτονται έρχονται συνήθως με οργανωμένα πακέτα, ενώ παράλληλα παρατηρούμε άνοδο στον 'ελίτ' τουρισμό, με μικρές ομάδες επισκεπτών."

Οι τουριστικοί φορείς ζητούν από την τοπική αυτοδιοίκηση δράσεις για την βελτίωση της εικόνας της πόλης.

"Η καθαριότητα είναι πρωταρχικής σημασίας", τονίζει ο Xhepa. "Επιπλέον, χρειάζεται αύξηση της σήμανσης και τουριστικής ενημέρωσης, καθώς και οργάνωση της κυκλοφορίας και της στάθμευσης."

Συνολικά, το Δυρράχιο διαθέτει 168 ξενοδοχεία με 4.859 δωμάτια και 11.528 κλίνες. Περίπου το 70% των δωματίων έχει ήδη κλείσει για την καλοκαιρινή περίοδο.

Σχετικά άρθρα


Σχόλια

Προσθήκη σχολίου