Τα δεινά της τράβηξε αμερικανική οικογένεια με πτήση της Air Albania

Τα δεινά της τράβηξε αμερικανική οικογένεια με πτήση της Air Albania

Μια αμερικανική οικογένεια που ζει στην Αλβανία χρεώθηκε χιλιάδες δολάρια και ένα διαβατήριο μετά από μια σειρά σφαλμάτων που προκλήθηκαν από την Air Albania, τον εθνικό αερομεταφορέα της χώρας.

Η οικογένεια Potwin, με καταγωγή από τις ΗΠΑ, ζει στην Αλβανία εδώ και αρκετά χρόνια και εργάζεται, ενώ τα παιδιά τους πηγαίνουν σε τοπικό σχολείο. Στις 27 Ιουνίου, η οικογένεια έφτασε στο διεθνές αεροδρόμιο των Τιράνων για να ταξιδέψει πίσω στη Βοστώνη με ανταπόκριση στην Κωνσταντινούπολη.

Αφού έκαναν check-in και πήραν τις κάρτες επιβίβασής τους, πήγαν στον έλεγχο διαβατηρίων, όπου αντιμετώπισαν πρόβλημα. Το σύστημα δεν αναγνώριζε σωστά τα στοιχεία των τριών διαβατηρίων που ανήκαν στη σύζυγο και τις δύο κόρες που είχαν νέα έγγραφα που εκδόθηκαν τον Οκτώβριο του 2021. Ο αστυνομικός προσπάθησε πολλές φορές και σε διαφορετικά τερματικά να εισαγάγει τις πληροφορίες πριν κάνει εισαγωγή των δεδομένων με μη αυτόματο τρόπο.

Μετά από μια ώρα παραμονής στον έλεγχο των συνόρων και με λίγα λεπτά να απομένουν για να απογειωθεί το αεροπλάνο, ο αξιωματικός επέστρεψε και τους έδωσε τα διαβατήρια, λέγοντάς τους ότι όλα ήταν εντάξει.

Η οικογένεια προχώρησε προς την πύλη και παρέδωσε τα τέσσερα διαβατήρια και τέσσερις κάρτες επιβίβασης στον πράκτορα της πύλης. Όντες οι τελευταίοι επιβάτες, πράκτορας τους συνόδευσε προς το αεροπλάνο. Στο κάτω μέρος της σκάλας, έδωσε στον σύζυγο τα διαβατήρια και τα πάσο, και τα τοποθέτησε στην τσάντα του πριν τραβήξει μια οικογενειακή φωτογραφία και επιβιβαστεί στο αεροπλάνο.

Όταν έφτασαν στην Κωνσταντινούπολη, κανείς δεν ζήτησε διαβατήρια ή κάρτες επιβίβασης, και μόλις κάθισαν για να φάνε το μεσημεριανό γεύμα κατάλαβαν ότι ένα από τα τέσσερα διαβατήρια και τα στελέχη της κάρτας επιβίβασης δεν τους επιστράφηκαν. Ο σύζυγος ειδοποίησε το προσωπικό που εργαζόταν για την Turkish Airlines και την Air Albania και εξήγησε την κατάσταση σε πολλά μέλη του προσωπικού, καθώς και παρουσίασε διάφορα έγγραφα ταυτότητας για τη σύζυγό του, συμπεριλαμβανομένης φωτογραφίας του χαμένου διαβατηρίου της.

Το προσωπικό στην Κωνσταντινούπολη επικοινώνησε επίσης με τα Τίρανα για να ρωτήσει εάν το διαβατήριο είχε παραδοθεί, αλλά είπαν ότι δεν είχε παραδοθεί.

Η σύζυγός του εγκρίθηκε να ταξιδέψει από την Κωνσταντινούπολη στη Βοστώνη με την άδεια οδήγησής της στις ΗΠΑ, αλλά η Turkish Airlines είπε ότι καθώς η κάρτα επιβίβασής της δεν σαρώθηκε στα Τίρανα, δεν μπορούσε να πετάξει έως ότου η Air Albania ενημερώσει την κατάστασή της ως εγκεκριμένης. Αυτό κράτησε πάνω από δύο ώρες, που σημαίνει ότι έχασαν την πτήση ανταπόκρισης.

Ο σύζυγος κατάφερε μάλιστα να τραβήξει μια φωτογραφία από την οθόνη των Turkish Airlines, δείχνοντας ότι η κατάστασή της δεν είχε εμφανιστεί ως εγκεκριμένη. Στη συνέχεια, ο πράκτορας τους είπε ότι η επόμενη πτήση για τη Βοστώνη ήταν την επόμενη μέρα και θα κόστιζε πάνω από $1000.

Η καθυστέρηση σήμαινε επίσης ότι η οικογένεια έπρεπε να βρει κατάλυμα για μια νύχτα, αλλά καθώς τους έλειπε ένα διαβατήριο, δεν μπορούσαν να φύγουν από το αεροδρόμιο. Ως εκ τούτου, έπρεπε να πληρώσουν 200 δολάρια για να μείνουν σε ένα σαλόνι αεροδρομίου και να κοιμηθούν στο πάτωμα όλη τη νύχτα. Δεν τους επέτρεπαν ούτε να πάρουν τις αποσκευές τους για να αλλάξουν ρούχα.

Η οικογένεια έχει επικοινωνήσει με την Air Albania πολλές φορές μέσω τηλεφώνου και email για να ρωτήσει πού βρίσκεται το διαβατήριο και ζήτησαν και αποζημίωση για τη σειρά λαθών που την οδήγησαν να ξοδέψουν πάνω από $1200, συν το κόστος ενός νέου διαβατηρίου.

«Πετάμε πίσω στην Αλβανία στις 6 Αυγούστου από τη Βοστώνη στα Τίρανα και θα θέλαμε να επιλυθεί αυτή η κατάσταση το συντομότερο δυνατό. Τα επιπλέον 1266,84 $ έχουν επηρεάσει δραστικά τον προϋπολογισμό των καλοκαιρινών διακοπών μας και χρειάστηκε να ακυρώσουμε πολλά εκτεταμένα σχέδια, κρατήσεις και εκδηλώσεις με την οικογένεια και τους φίλους μας», δήλωσαν σε αλβανικά ΜΜΕ.

Μια απάντηση μέσω email από την εξυπηρέτηση πελατών της Air Albania είπε: «Σας ενημερώνουμε ότι αφού πραγματοποιηθούν όλες οι απαραίτητες επαληθεύσεις με το προσωπικό του αεροδρομίου, ένα πράγμα είναι 100% σίγουρο: ότι ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση τα διαβατήρια και τα boarding passνα δόθηκαν από τον πράκτορα του pax-service στους επιβάτες, στις σκάλες του αεροσκάφους, όπως ισχυρίζεστε».

Συνεχίζει ότι «προσποιούνται» ότι αντιμετώπισαν προβλήματα και είπαν ψέματα για θέματα της κάρτας επιβίβασης.

«Βλέποντας όλα τα γεγονότα, δεν υπάρχουν λάθη από το προσωπικό της Air Albania σε αυτή την περίπτωση», γράφουν, αναφέροντας ότι εναπόκειται στον επιβάτη να είναι υπεύθυνος για το διαβατήριό του και να μην το παραδώσει σε κανέναν, ακόμη και στην αστυνομία.

Τα αιτήματα της οικογένειας Potwin για έλεγχο βίντεο κλειστού κυκλώματος καμερών για να επαληθευτεί η εκδοχή των γεγονότων αγνοήθηκαν από την Air Albania, είπαν.


Σχετικά άρθρα


Σχόλια

Προσθήκη σχολίου