Συνεχίζοντας την περιήγηση στην σελίδα μας αποδέχεστε την χρήση της τεχνολογίας cookies.

Βουλιαράτες 28 Οκτωβρίου 2018: Το χρονικό ενός προδιαγεγραμμένου θανάτου

Βουλιαράτες 28 Οκτωβρίου 2018: Το χρονικό ενός προδιαγεγραμμένου θανάτου

Όπως μεταδόθηκε ο Κωνσταντίνος Κατσιφάς, έπεσε νεκρός από τα πυρά των ειδικών δυνάμεων της αλβανικής αστυνομίας. Οι συνθήκες του θανάτου του είναι προς στιγμήν, αδιευκρίνιστες. Παραμένει αίνιγμα το γιατί τα αλβανικά ΜΜΕ «αποκαλύπτουν» το ότι ο Κατσίφας φώναξε λίγο πριν σκοτωθεί, «Ζήτω η Ελλάδα», «Ζήτω ο ελληνισμός». Την ίδια ώρα άλλες πηγές αναφέρουν πως ο Κατσίφας, που κρυβόταν στη δεξαμενή του νερού του χωριού Βουλιαράτες, είχε ήδη παραδοθεί πριν εκτελεστεί.

Ο υπήκοος της Ελληνικής Δημοκρατίας β/Ηπειρώτης Κωνσταντίνος Κατσίφας έπεσε νεκρός από τα πυρά των Αλβανικών ειδικών δυνάμεων «RENEA» στο χωριό του, στους Βουλιαράτες του Μειονοτικού Δήμου Δρόπολης στην Βόρειο Ήπειρο. Ο Κωνσταντίνος δέχθηκε δυο θανατηφόρα πυρά ένα στο κεφάλι και ένα στο στήθος. Εξέφραζε ανοιχτά τις απόψεις του περί του δικαιώματος των β/Ηπειρωτών για Αυτοδιάθεση - Ένωση με το ελλαδικό κράτος, τόσο στις καθημερινές του συζητήσεις, όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - γιαυτό αποτελούσε τον "εύκολο" στόχο.

Το κλίμα στον χώρο των β/Ηπειρωτών είναι ήδη βεβαρυμμένο. Στην δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα προστίθενται οι προσπάθειες σφετερισμού των κτημάτων των Ελλήνων, οι εκβιασμοί, οι απολύσεις, οι ξυλοδαρμοί, οι απειλές, οι προσβολές κατά της σημαίας, η συνεχής διαστρέβλωση ιστορίας μας, οι διαρκείς εποικισμοί, η επιμονή της αλβανικής κυβέρνηση να μην αποδίδει τα δικαιώματα στον ελληνισμό που περιγράφονται στις διεθνείς συνθήκες που υπέγραψε η ίδια έως και η κράτηση πριν λίγες μέρες στην Κακαβιά Χιμαραίου που δραστηριοποιείται στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων.

Ο εκλιπών σημαιοστόλισε τους Βουλιαράτες εν όψει της εθνικής επετείου. Η υποστολή του εθνικού μας συμβόλου από εκπρόσωπο των δυνάμεων της τάξης, πιθανόν να ήταν η αφορμή για να ξεδιπλωθεί μια προβοκάτσια. Οι πληροφορίες από τους κατοίκους του χωριού είναι (προφανώς) ακόμα συγκεχυμένες. Αναφέρεται πως αστυνομικός απείλησε με το όπλο του τον εκλιπόντα, αμφισβητείται το κατά πόσο το θύμα πυροβόλησε στοχευμένα κατά των αστυνομικών, ακόμα και το αν πυροβόλησε καν:

- Οι φωτογραφίες με το αυτοκίνητο της αστυνομίας που έφερε οπή στην αριστερή πλευρά, παρουσιάστηκε αρκετές ώρες αργότερα και ενώ οι αλβανοί δημοσιογράφοι βρίσκονταν από την πρώτη στιγμή στο χωριό καλύπτοντας τις εορταστικές εκδηλώσεις για την επέτειο του ΟΧΙ.
- Αν υιοθετηθούν τα λεγόμενα της αλβανικής πλευράς, παραμένει ανεξήγητο το γιατί έπρεπε για ένα μικρής σημασίας περιστατικό να επιληφθούν οι ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας και όχι η αστυνομία του Αργυροκάστρου. Όπως επίσης είναι καταπληκτικό το πόσο γρήγορα εμφανίστηκαν αυτοί οι άνδρες των ειδικών δυνάμεων μαζί με δύο ελικόπτερα και ένα ντροουν.

Εν τέλει, το γεγονός της αιματηρής έκβασης του θέματος πιθανόν να λειτουργήσει για ορισμένους καταλυτικά ώστε να παραμερίσουν, επιτέλους τον φόβο και να δώσουν τόπο στην αποκάλυψη της αλήθειας. Και το πρώτο βήμα έγινε, νωρίς το βράδυ της Κυριακής, όταν οι κάτοικοι των Βουλιαρατών διαμαρτυρήθηκαν έντονα κατά την διέλευση των αστυνομικών δυνάμεων που μετέφεραν τη σωρό του νεκρού συγχωριανού τους, η οποία έγινε μετά τη δύση του ηλίου.

Η προβοκάτσια που έλαβε χώρα στους Βουλιαράτες, ανήμερα της εθνικής επετείου, έχει σχεδιαστεί και διαταχθεί από τα ανώτερα κλιμάκια του βαθέως κράτους. Η επίγεια δικαιοσύνη θα φτάσει όσους έχουν βάψει τα χέρια τους με αίμα και θα λογοδοτήσουν, όσο ψηλοί ή γενίτσαροι και αν είναι.

Αλβανικό ΥΠΕΞ: «Εξτρεμιστική επίθεση κατά της αστυ...
Η σύλληψη, η δολοφονία και η συγκάλυψη
 
  1. Σχόλια (5)

  2. Σχολίασε

Σχόλια (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

Αναφερόμενος στη περίοδο της αλβανικής εθνικής αφύπνισης και την συμπεριφορά των κατοίκων τα χρόνια εκείνα….
…..-Lunxhots were moving between two extreme positions regarding ethnic and national
affiliation. On the one hand, there were those who joined the Albanian national movement,
especially in Istanbul, and made attempts to spread a feeling of Albanian belonging in
Lunxhëri.On the other hand were those who
insisted on the Greekness of the Lunxhots and were opposed to the development of an
Albanian national identity among the Christians. –…..
Δεν είναι τόσο τυχαίες οι φράσεις
”’to spread a feeling of alabnian belonging”’
και η φράση ”insisted on the greekness”’

Ενα ακόμα ενδιαφέρον στοιχείο..
…..-What is sure is that, in the context of the kurbet, most of them declared
themselves as Greeks: memories of the kurbet show that in Istanbul the Lunxhots were
living together with other Orthodox Christians from Greece and going to the same
churches, and were part of the Greek minority there. In America as well, it seemed easier,
or more meaningful, to declare themselves as Greek rather than as Albanians.-….
Τα χρόνια εκείνα χαρακτηριζαν τον εαυτό τους ως Ελληνα
και στην Πόλη και στην Αμερική όπου μετανέστευαν.] ακι φυσικά στην και προφανως στην ιδια τη Βορεια Ηπειρο οπου και ειναι τα χωριά τους

…..-Christodoulos (1820-1898) and Jorgos (1863-1920) Zografos – the latter having been the
head of the Governement of Autonomous Northern Epirus in Gjirokastër during the First
World War – and of Vangelis Zappas (or Vangjel Zhapa, 1800-1865), all of them from
Lunxhëri (Qestorat and Labovë e Zhapës). –….
Εδω αναφέρει τους 2 γνωστότερους ”φιλογκρεκ” Λουντζιώτες

….-These fluid identities were to be crystallised at the time of the creation of the
Albanian state (1913) and during the process of Albanisation that followed. Lunxhëri was
actually included in the definition of Northern Epirus as a land of Hellenism that should
have been given to the Greek state in 1913, and many families left the area, and Albania,
during and after the First World War, to avoid becoming citizens of the new Albanian
state. These people are called in Albanian propaganda filogrek …..
….most of the Greek supporters went away at the end
of the First World War, others in 1944.-….
Ένα σωρό κάτοικοι έφυγαν από τη περιοχή και πήγανε στην Ελλάδα μετά την ένταξη της περιοχής τους στο Αλβανικό κράτος…
Η αλβανική ιστοριογραφία τους αποκαλεί ”φιλογκρεκ”…

……– ‘Lunxhëri is an ancient land’, says a
retired ethnographer now living in Tirana, ‘its inhabitants descend from the Chaones [an
Illyrian tribe], they are pure Albanians (puro shqiptar). This is evidenced by Antigone [an
archaeological site south-west of Saraqinishtë]: Lunxhëri was populated by the inhabitants
of Antigone when the city was burned down,-…..
Επιστήμονες της Σκιπερίας ασχολούντε με την καταγωγή τους προσπαθώντας να αποδείξουν την ΄΄΄καθαρότητα΄΄΄΄ [πουρο σκιπεταρ]
βαφτίζοντας ελαφρά την καρδία τους Χαονες και την Αντιγόνεια ως Ιλλυριούς
προκειμένου να αποδείξουν την ”καθαροτητα” της Λουντζιωτικης φυλής

…..-Due to the departures of the filogrek and to the policy of Albanisation undertaken by
the Albanian state since its creation, –….
Κλασσικα κόλπα των εθνών κρατών της εποχής

–Until 1990, Kristaq (Christodoulos) and his son Jorgo (Iorgos)
Zografi (Zographos) were stigmatised in Albanian historiography as shovinistë and borgjezë
(chauvinist, bourgeois) who had worked to destroy the Albanian ……
the
last people who still hold the family name Zografi in their village of origin, Qestorat, were
persecuted during communism—
Διώξανε οι κυβερνήσεις , όσους είχανε το επώνυμο Ζωγράφος.

-During communism, when Greece was an enemy and the Greeks of Albania
suspected of sympathy with the enemy, the Lunxhots seem to have stressed their
Albanianness in order to keep away from their Greek neighbours of Pogon and Dropull.-
Αυτό το καθεστώς ήταν μεν κομμουνιστικό αλλά και πολύ επηρεασμένο από τον αλβανικό εθνικισμό.
Αφομείωση εθνοτικών ομάδων κλπ κλπ
Οτι κάνανε όλα τα κράτη τα χρόνια εκείνα.

. The same thing happened for the village of
Arshi Llongo, while other Muslims from Kurvelesh settled in the villages of lower Lunxhëri
(Karjan, Shën Todër, Valare) and in Suhë. As a result, it is not exceptional to hear today
from the Lunxhots, such as one of my informants, a retired engineer living in Tirana, that
‘in 1945 a Muslim buffer-zone was created between Dropull and Lunxhëri to stop the
Hellenisation of Lunxhëri. Muslims were thought to be more determined against Greeks.
At that time, the danger of Hellenisation was real in Lunxhëri’.-….
Ο κίνδυνος του ”ελληνισμού στη Λιούντζη ,ήταν ακόμα υπαρκτός ,
οπως λένε οι ντόπιοι κάτοικοι , και όλα αυτά παρά την αναχώρηση των φιλογκρεκ
και τα 40 χρόνια αλβανικού κράτους στη περιοχή ,
και πολεμήθηκε από το καθεστώς του Χοτζα και μέσω των εποικισμών
και της δημιουργίας νέων χωριών.

-Several families thus acknowledge a Greek origin a
few generations ago….
To claim a Greek origin or Greek familial connections is not a problem anymore…..-
Συνεπώς παρά τη φυγή των ”’φιλογκρεκ”
υπαρχουν ακόμα ανθρωποι-οικογενειες που υποστηρίζουν
”ελληνική καταγωγή”’

-It must be noted that when people leave the question of national identity aside, for
instance to tell their family histories, things become much less clear: shifts from one
national identity to another are not rare, –
Οι πιο πολλοι λοιπόν κάνουν λόγο τόσο για Αλβανούς όσο και για Ελληνες προγόνους

-In my research I have observed how Mixtec ethnicity arises ….–
Εδω αναφερει το προφανες οτι αυτή η περιοχή κατοικειται από ανθρωπους που ειχαν προγονους και από τους 2 λαους και για αυτο ειναι mix”’ οπως λεει …..

-Everything is as if ethnicity was built on this
contradiction, of being Albanian and Greek at the same time, or rather of being potential
Greeks that chose to be Albanians-
Αυτή η διατύπωση λέει πολλά για το παρελθόν της περιοχής
καθόλου τυχαία η έκφραση ”’επελεξαν'' να ειναι Αλβανοι.

Σε οτι αφορά τον Αραβαντινό
αναφέρει οτι στα χωριά αυτά ομιλειται η ελληνική και η αλβανική
σε αντιθεση με βορειότερα χωρια -Τεπελενι Κλεισουρα [ Τοσκηδες]
και δυτικότερα – Κουρβελεσι [Λιαμπηδες]
για τα οποια αναφερει οτι μιλιότανε μόνο η αλβανική..



Εχουμε και τη παρακάτω αξιοσημείωτη αναφορά……
»»Ως προς το θρήσκευµα όλοι οι κάτοικοι ήταν και είναι χριστιανοί ορθόδοξοι και ως προς την γλώσσα
µιλούσαν την αλβανική παραφθαρµένη και λιγότερο την ελληνική µέχρι που µετά το 1913 περιορίστηκε τόσο πολύ που εγκαταλήφθηκε …
Η µη σωστή χρήση της αλβανικής γλώσσας939 στην περιοχή της Ζαγοριάς, όπως και στις γύρω αλβανόφωνες περιοχές…..»’
939. Vasil Bici, Ceshtje te dygjuhesise ne shkollat e pakicave, σελ. 70

”Γυρω αλβανόφωνες περιοχές”’ που μιλι'οτανε ''παρεφθαρμενη η αλβανικη αλλα και η ελληνική ειναι και η Λουντζη.

Αλλωστε ο τίτλος του βιβλίου λέει πολλά μιλάει για τους ντιγκιουχεςε δηλαδη διγλωσσους


Ενα ακομα τρανταχτο παραδειγμα για το πως καποιοι πρωην »μη Αλβανοι»
εξελιχθηκαν σε Αλβανοι.

»»Από ένα γράµµα που προέρχεται από τον αποδηµούντα στην Tolosa της Αµερικής, Μ. Μάρκο από το Τόποβο και στέλνεται στον πατέρα του, βλέπουµε ότι στις αρχές του 20ου αι.
οι Ζαγορίσιοι ως προς τη συνείδηση ήταν διηρηµένοι σε δύο στρατόπεδα.

Χαρακτηριστικό του γράµµατος είναι το παρακάτω …..
»’Σας παρακαλώ όπως αφήσετε τον Ελληνικό φανατισµόν,»’
Αρα μεχρι τοτε στο χωριο τους, υπηρχε »ελληνικος φανατισμος».

Τους παρακινουσε ομως να εγκαταλειψουν τον »ελληνικό φανατισμό»’
και εξηγουσε τους λογους
»»….αφήσετε την Μεγάλην Ιδέα, διότι δεν µας δίδει ψωμι….»»»
Το χρήμα ηταν ο λόγος που διαφοροι διγλωσσοι Ηπειρωτες
το ριξανε στην Αμερικη και στη Ρουμανια στον αλβανισμό οι λεγομενοι ''αλβανισται''


http://ikee.lib.auth.gr/record/122863/files/PAPPA%20EFTIXIA.pdf

-Πέτρου Χαρίτου και Β. Ντίλιου, οι οποίοι βαρέως
δέχτηκαν την αποτυχία των εκλογών και την διάψευση πολλών άλλων
ελπίδων τους, περιέφεραν στα χωριά του τµήµατος Ζαγοριάς προς
υπογραφή αναφορά559 όπου υβριζόταν Πατριαρχείο, Μητρόπολη, Ελληνικός
κλήρος, Ελληνική γλώσσα και κάθε τι Ελληνικό. Προτρέπονταν
επίσης οι κάτοικοι να αποκηρύξουν το εθνικοθρησκευτικό καθεστώς και
να ζητήσουν Αρχιερέα, ιερείς και δάσκαλους αλβανούς και να διακόψουν
κάθε σχέση µε τους Ελληνόφρονες. –

Από τους περίπου 3.484 εγκατεστηµένους και γεννηµένους Βορ/τες
στην Τουρκία και σε διάφορα µέρη της Ελλάδος την περίοδο 1921-1940, οι
περισσότεροι ήσαν από την περιφ. Αργυροκάστρου, ειδικά από την περιοχή
της Λιούντζης.

-Παρά τη
διγλωσσία τους, και µετά τα µέσα του 20ου
αι., µε την πλήρη εγκατάλειψη
της ελληνικής, είχαν και εξακολουθούν να έχουν ελληνικά ήθη και έθιµα,
συνεκράτησαν ως ένα σηµείο την ελληνική συνείδηση εν µέσω των
πιέσεων, τις οποίες υπέστησαν ιδιαίτερα µετά τα µέσα του 19ου
αι. ……
ό. Όπως είναι φυσικό όλοι θέλουν να έχουν
πατρίδα για να νιώθουν ασφαλείς, έτσι και οι Λιουντζιώτες εγκατελειµµένοι
από την Ελλάδα προσπάθησαν και βρήκαν πατρίδα στο νεοσύστατο
κράτος της Αλβανία-

-Τον Αύγουστο
του 1929 πήγε στη Μονή Τερµπούκι, οπού οι κάτοικοι παρά ότι ήσαν
αλβανόφωνοι του ζήτησαν να ιερουργήσει ελληνικά διαφορετικά δεν θα
συµµετείχε κανείς. Πράγµατι λειτούργησε στην ελληνικη-

-Στις 6-8-1932 καταγγέλθηκε από τους κάτοικους της Μικ.
Τσέτας Λάµποβου η εκδίωξη του ελληνιστή ιερέα Κων. Γκέργκη και η
αντικατάστασή του από τον αλβανίζοντα Λεωνίδα ∆ούκα. Οι κάτοικοι
απειλούσαν ότι δεν θα πηγαίνουν στην εκκλησία, εάν δεν επανέλθει ο
Γκέργκης. Τελικά επανήλθε και εξακολουθούσε να λειτουργεί στα ελληνικά.-

-Η αλβανική
κυβέρνηση επέτρεψε την λειτουργία σχολείων µόνο στις επίσηµα αναγνωρισµένες
περιοχές της αλύτρωτης Ηπείρου και την απαγόρευσε στις αλβανόφωνες
ή µικτές περιοχές και στα αστικά κέντρα µολονότι εκεί ζούσε
αρκετός ελληνικός πληθυσµός, µε αποτέλεσµα το 1924 να υφίστανται
µόλις 100 ελληνικά σχολεία-

-Η απαγόρευση της χρήσης της ελληνικής γλώσσας στην Εκκλησία, στις
δίγλωσσες περιοχές της Λιούντζης, Ζαγοριάς και Ρίζας,
επέφερε µεγάλο
πλήγµα στην εθνική συνείδηση των πληθυσµών αυτών.-

Την περίοδο 1942-44 εκτελέστηκαν στην
περιοχή Λιούντζη, Ζαγοριά και Παλαιόκαστρο 36 άτοµα µε την κατηγορία
ότι ήσαν Έλληνες πατριώτες, από τα όργανα του Balli Kombetar και του
Fronti Nacional-Clirimtar. Επίσης κατέστρεψαν τα 5/6, 4/5, 2/3 διάφορων
οικιών σε 33 χωριά της Λιούντζης, Ζαγοριάς, Ρίζας και Λαµπουριά.

-Η ίδρυση νέων συνοικισµών το 1946 στην αλβανόφωνη
περιοχή της Λυντζουριάς επέφερε για πρώτη φορά στην ιστορία, την
αλλοίωση του ορθόδοξου πληθυσµού της. Οι συνοικισµοί αυτοί είναι το
Asim Zeneli (Ασίµ Ζενέλι ήρωας από το Προγονάτι), το οποίο κατοικείται
µόνο από µωαµεθανούς Τσάµιδες και Κουρβελεσιώτες, είναι τοποθετηµένο
πριν το χωριό Κρήνα και είναι το κέντρο της Komunas (δήµος)
Αντιγόνεια. Το Arshi Lengo (Αρσί Λέγκο) βρίσκεται πριν το Ασίµ Ζενέλι,
κατοικείται από µωαµεθανούς της νότιας Αλβανίας και λίγους χριστιανούς,
ως επακόλουθο των µικτών γάµων. ……
Βρίσκεται πριν το χωριό Νόκοβο και ήταν την περίοδο του κοµµουνισµού
το κέντρο της Fermas (κρατική γεωργική επιχείρηση). Η Bulio (Μπούλιο),
δόθηκε το όνοµα προς τιµή της αργυροκαστρίτισσας κοµµουνίστριας
Bulio Naipi, που µαζί µε την Χειµαρραία Περσεφόνη Κοκκοδήµα τις
σκότωσαν οι Γερµανοί.

Μετα τη καταργηση της Θρησκείας , την απογορευση της ελληνικής εκτός των 99 χωριών ήρθε το παρακάτω.

-Περί αλλαγής των ακατάλληλων ονοµάτων και επωνύµων.
Άρθρο 1
Υπήκοοι έχοντες ονόµατα ακατάλληλα από απόψεως πολιτικής,
ιδεολογικής και ηθικής ως και επώνυµα άσκηµα, υποχρεούνται όπως τα
αλλάξωσιν….
.
Τίρανα τη 23/9/1975
Αριθµός ∆ιατάγµατος : 5339. –

This comment was minimized by the moderator on the site

@ Κωνσταντίνος

Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες για την στάση του Ελληνικού κράτους. Μια ζωή έτσι φέρεται στους Έλληνες.
Τα ίδια έκανε και με τους Μικρασιάτες, τα ίδια με τους Κωνσταντινοπολίτες, τα ίδια με τους Πόντιους κλπ.
Τώρα η ξεφτίλα μας έφτασε να αναγνωρίσει και Έθνος Μακεδόνων...
Δυστυχώς αυτό είναι το κράτος μας. Και θα είναι έτσι μέχρι να το φτιάξουμε.

Εγώ όμως λέω για το τι κάνουν οι ίδιοι οι Βορειοηπειρώτες για τον εαυτό τους.
Όπως ξέρεις το Πρωτόκολλο τής Κέρκυρας το πέτυχαν οι Βορειοηπειρώτες, μόνοι τους. Η Ελλάδα ήταν απούσα (και πάλι).

Τι θέλω να πω.
Η Ομόνοια κάνει λόγο για 280.000 Έλληνες. Αυτό είναι το 10% του πληθυσμού της Αλβανίας.
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΗ.

Το μόνο που πρέπει να κάνουν, είναι να πουν ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ τους, είμαι και εγώ εδώ.

Μετά η Ελλάδα θα μπορεί να πιέσει περισσότερο.

Αλλά «Συν Αθηνά και χείρα κίνει» και στην περίπτωση μας «Συν Αθήνα και χείρα κίνει»

This comment was minimized by the moderator on the site

@ Θοδωρή

Όχι ακριβώς. Η Ελλάδα όφειλε εδώ και 104 χρόνια να επιμείνει στην εφαρμογή τού Πρωτοκόλλου τής Κερκύρας 1914, αντί ν' αφήσει την Β. Ήπειρο μέχρι σήμερα υπό αλβανική κατοχή. Και τώρα ακόμη μπορεί να το κάνει, αλλά τα "δάκρυα" των Αθηνών είναι κροκοδείλια.

This comment was minimized by the moderator on the site

"Στην δολοφονία του Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα προστίθενται οι προσπάθειες σφετερισμού των κτημάτων των Ελλήνων, οι εκβιασμοί, οι απολύσεις, οι ξυλοδαρμοί, οι απειλές, οι προσβολές κατά της σημαίας, η συνεχής διαστρέβλωση ιστορίας μας, οι διαρκείς εποικισμοί, η επιμονή της αλβανικής κυβέρνηση να μην αποδίδει τα δικαιώματα στον ελληνισμό που περιγράφονται στις διεθνείς συνθήκες που υπέγραψε η ίδια έως και η κράτηση πριν λίγες μέρες στην Κακαβιά Χιμαραίου που δραστηριοποιείται στην διεκδίκηση των δικαιωμάτων"

Τα λέμε ξανά και ξανά αλλά δεν αλλάζει τίποτα. Η δύναμη των Βορειοηπειρωτών είναι στα χέρια τους.
Μόνο αν στηρίξουν όλοι τα Ελληνικά κόμματα θα τους σεβαστούν στην Αλβανία.
Όσο δεν πάνε να ψηφίσουν και όσο στηρίζουν Αλβανικά κόμματα, θα λέμε τα ίδια και τα ίδια... ΔΥΣΤΥΧΩΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

Αγαπητέ συντάκτη αφού αναφέρεις δολοφονία, μου κάνει εντύπωση ότι αυτοακυρώνεσαι γράφοντας πολλές φορές μάλιστα, "ο εκλιπών" αντί του
ο δολοφονηθείς ή ο εκτελεσθείς ή κάτι παρόμοιο.

Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο στο άρθρο

Αφήστε τα σχόλια σας

Συνημμένα (0 / 3)
Share Your Location

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ

Μπορείτε να μας βρείτε και να συνδεθείτε μαζί μας στα παρακάτω μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακολουθήστε μας:


Η σελίδα είναι αφιερωμένη στην μνήμη του Γιώργου Γκιώνη