Παρενέργειες του κινεζικού εμβολίου για τον COVID-19 στην Αλβανία

Παρενέργειες του κινεζικού εμβολίου για τον COVID-19 στην Αλβανία

Τέσσερα κρίσιμα περιστατικά σημειώθηκαν τις τελευταίες ώρες στα Τίρανα και στις γύρω περιοχές λόγω παρενεργειών που έχουν προκληθεί από τα εμβόλια κατά του COVID-19.

Ωστόσο το θέμα περιπλέκεται κι άλλο καθώς με εντολή του υπευθύνου των εμβολίων για την Αλβανία, το θέμα αποσιωπάται.

Μια 67χρονη γυναίκα μεταφέρθηκε εσπευσμένα με ελικόπτερο στην πρωτεύουσα των Τιράνων, έπειτα από θρόμβωση που υπέστη δύο μέρες μετά τη λήψη του κινέζικου εμβολίου.

Ακόμη τρεις εκπαιδευτικοί μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ώστε να τους χορηγηθεί άμεσα οξυγόνο. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως είχανε εμβολιαστεί κι αυτοί με το κινέζικο Sinovac.

Μέχρι στιγμής στη χώρα έχουν χορηγηθεί πάνω από 13 χιλιάδες δόσεις του εμβολίου με εκείνα της Pfizer, της AstraZeneca και της Sinovac να διατίθενται για τον εμβολιασμό ιατρών, αστυνομικών, δημοσιογράφων και ηλικιωμένων. 

Αρχιεπίσκοπος Αναστάσιος: "Ελευθερία από τις σκοτε...
Αλβανία: Η κυβέρνηση απολύει γιατρό λόγω των πολιτ...

Ενισχύστε την προσπάθειά μας!


 
  1. Σχόλια (0)

  2. Σχολίασε

Σχόλια (0)

Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο στο άρθρο

Αφήστε τα σχόλια σας

Συνημμένα (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.himara.gr/

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ

Μπορείτε να μας βρείτε και να συνδεθείτε μαζί μας στα παρακάτω μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακολουθήστε μας:


Η σελίδα είναι αφιερωμένη στην μνήμη του Γιώργου Γκιώνη