Συνεχίζοντας την περιήγηση στην σελίδα μας αποδέχεστε την χρήση της τεχνολογίας cookies.

Αυστηρό μήνυμα Παυλόπουλου στην Αλβανία: «Δεν θα μείνουμε απαθείς σε συμπεριφορές διεθνούς τυχοδιωκτισμού» (βίντεο)

Αυστηρό μήνυμα Παυλόπουλου στην Αλβανία: «Δεν θα μείνουμε απαθείς σε συμπεριφορές διεθνούς τυχοδιωκτισμού» (βίντεο)

Μήνυμα προς την Αλβανία έστειλε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος από την Κέρκυρα όπου βρίσκεται για τις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής που διεξάγονται για τον Ιωάννη Καποδίστρια. «Συμπεριφορές διεθνούς τυχοδιωκτισμού σαν αυτές που βλέπουμε τελευταία να αναπτύσσονται μεταξύ Τιράνων και Πρίστινας είναι συμπεριφορές ωμής παραβίασης δικαιωμάτων του ανθρώπου και συμβαίνει με τις μειονότητες ή παραδείγματος χάριν όπως με το δικαίωμα της ιδιοκτησίας» τόνισε ο κ. Παυλόπουλος για να προσθέσει: «Ήδη, η Αλβανία δυστυχώς, υπονομεύει την ενταξιακή της πορεία και αυτό είναι δική μας ευθύνη. Πάντως, εμείς δεν πρόκειται να μείνουμε απαθείς απέναντι σε τέτοιες συμπεριφορές».

Αναλυτικά, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας από την Ιερά Μονή Πλατυτέρας όπου βρίσκεται ο τάφος του Ιωάννη Καποδίστρια και τελέσθη τρισάγιο στη μνήμη του, υπογράμμισε:

«Ο Ιωάννης Καποδίστριας μας προσφέρει διαχρονικά το πρότυπο ενός μεγάλου ηγέτη. Ενός μεγάλου ηγέτη όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά για ολόκληρη την Ευρώπη. Ένα πρότυπο το οποίο είχε μεταξύ άλλων, δύο χαρακτηριστικά, το όραμα και τον πλήρη σεβασμό του διεθνούς δικαίου. Αυτό μάς εμπνέει εμάς του Έλληνες, αλλά πρέπει να εμπνέει και όλους εκείνους που έχουν φιλοδοξίες να μπουν στην ΕΕ. Και το λέω για τη γειτονική μας Αλβανία, τη χώρα με την οποία θέλουμε πάντα να έχουμε καλές σχέσεις και οι οποίες ευνοούν την ενταξιακή πορεία της. Όμως, συμπεριφορές διεθνούς τυχοδιωκτισμού σαν αυτές που βλέπουμε τελευταία να αναπτύσσονται μεταξύ Τιράνων και Πρίστινας είναι συμπεριφορές ωμής παραβίασης δικαιωμάτων του ανθρώπου και συμβαίνει με τις μειονότητες ή παραδείγματος χάριν όπως με το δικαίωμα της ιδιοκτησίας. Ήδη, η Αλβανία δυστυχώς, υπονομεύει την ενταξιακή της πορεία και αυτό είναι δική μας ευθύνη. Πάντως, εμείς δεν πρόκειται να μείνουμε απαθείς απέναντι σε τέτοιες συμπεριφορές. Το οφείλουμε και απέναντι στην Ελλάδα αλλά και απέναντι στην Ευρώπη».

Ο ΠτΔ στο πλαίσιο των εκδηλώσεων μνήμης και τιμής για τον Ιωάννη Καποδίστρια παρίσταται αυτή την ώρα στην τελετή εγκαινίων του μουσείου «Ιωάννης Καποδίστριας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΥΠΕΞ: «Ο νέος νόμος των μειονοτήτων της Αλβανίας δ...
Έκθεση καταπέλτης της ΕΕ για την Αλβανία – Διακρίσ...
 
  1. Σχόλια (42)

  2. Σχολίασε

Σχόλια (42)

This comment was minimized by the moderator on the site

Μας ¨¨σουρνετ娨
τοοοοοσα για το 1913 , με το δικιο σας δεν λεω ,
οπου ομως γινενα εγκληματα και από τις δυο πλευρες ετσι κι αλλιως,
αλλό που εσεις παρουσιαζετε μονο τη μια πλευρα.

Λίγα ερωτηματα .

Αν όχι εσεις αλλά εμεις


ειχαμε επιτρεψει σε ξενο και φασιστικο μαλιστα κρατος [Ιταλία]
με εμφανεις βλεψεις τα χώρα σας,
να εγκαταστησει τα στρατευματα του στα εδαφη μας [1939]
και μάλιστα κυρηταμε και μεις τον πολεμο στο κράτος σας ,μαζι με τους φασιστες
και ακόμα χειρότερα να ειχαμε και μεις 5000+ δικους μας στρατιωτες στον στρατο των εισβολεων στα εδαφη σας,
και ακόμα χειρότερα η δικιά μας μειονότητα χτύπαγε πισώπλατα το στρατο σας [Noεμβρης του 1940] στο πλευρό των εισβολέων φασιστών,


και κατα την κατοχη [41-43]
η δικια μας μειονοτητα εντος αυτου του κρατους [Mουσουλμανοι Τσαμηδες]
[του οποιου κυρηξαμε τον πολεμο, και επιτεθηκαμε με 5000+ ατομα κλπ}
συνεπρατε σχεδόn μαζικα με τα κατοχικα στρατευματα εναντιων των ντοπιων [1941-42]
συμμετεχοντας ακομα και σε ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΗΣΕΙΣ ολοκληρων περιοχων [1943]

και μετά την κατοχή ,
κατα τον εμφύλιο που ειχε το γειτονικο αυτό κρατος [1946-49]
εμεις υποστηριζαμε [ηθικα και υλικα}
τη μια μονο πλευρά ,
ακόμα και με προσπάθεια να σταλούν εξοπλισμένοι ¨¨δικοι μας¨¨ να συμμετασχουν στην συνεχιση του εμφυλιου
και στη συνεχιση της διαλυση της χωρας σας κλπ



Φαντάσου τι θα μας σουρνατε ως σημερα...

Μόνο φαντάσου.

This comment was minimized by the moderator on the site

AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ george

¨¨¨¨ Και μην μου πεις για το 1821 και το 1770 γιατι κανεις δεν θυμοταν εκεινες τις εποχες το 1913. . ¨¨¨¨

Εισαι πολύ λάθος,εσεις μπορει να μην τις θυμαστε και ειναι λογικο , αλλά εμεις τις θυμομαστε καιειναι οι εποχες που εδωσαν αρνητικο ¨¨προσημ﨨 στο λαο σας , κακως βεβαια , αλλά αυτό συνεβη .

Και επείδη φανηκε οτι δεν είχες γνωσεις για τα γεγονότα της εποχής,μιας και ξερεις μονο την αλβανική πλευρα ,
δες μερικά στοιχεία.

Παργινοί Σουλιώτες , λοιποι Ηπειρωτες ,Πελοπονησιοι ,Τσάμηδες,αριστεροι ιστορικοι ,ξενοι περιηγητες κλπ ζησανε και αναφερθηκαν στον ρολο πολλων
Τουρκαλβανων στο πλευρο των Τουρκων .

Η πρώτη εμπειρία του νεότερου Ελληνισμού με τον Σκιπεταρισμό
ήταν πρίν 250 χρόνια.

Αλβανοτσάμηδες και Αλβανοί στα 1770-79 [Ορλωφικά]

»»Κατά τα 1770 η Ήπειρος και Αλβανία ,υπήρχον εις μέγιστον και αδειάληπτον κίνηση,
αποστέλουσαι ,στίφη επί στιφών εκ των αυτοχθόνων Οθωμανών,
τους μεν ως υπομίσθιους ,τους δε ως τυχοδιώκτας,
εις την εκστρατεία των σουλτανικών δυνάμεων κατά της Πελοπονήσου,
ότε εξεράγη εν αυτή επανάσταση κατα των Οθωμανών …
εκ της επανάστασης αυτής πολλοί χριστιανοί εθυσιάσθησαν …
οι ως ανωτέρω στρατεύοντες Αλβανοί
διέβαινων , κατέστρεφον τα προστύχοντα
και παντού η ερημία ακολούθει αυτούς……
απεριγραπτα εισί όσα δεινά επέφερον οι Αλβανοί εις την εκείσε χριστιανοσύνη…..
εις πάσαν πόλη της Πελοπονήσου κατεσφάγησαν πλείστοι χριστιανοί,
εις την Τριπολιτσά μάλιστα 3.000,
τα δε χωριά εκπεπάσθησαν υπό πρωμάτων……[Αραβαντινός ,αγωνιστής του 1821 ,Παργινός]»’¨


«Είχαν το ελεύθερο να κάνουν ότι θέλουν. Έτσι απ όπου περνούσαν σκορπούσαν τον θάνατο και την καταστροφή».
[Κορδάτος,κομμουνιστής ιστορικός ]

»»Η Ζάτουνα, ως και η περί αυτήν χώρα, ήτο πυκνώς κατωκημένη, και αρκούντως ευημερούσα κωμόπολις.
Αλλά οι Αλβανοι; αφού εφόνευσαν όσους ηδυνήθησαν, επώλησαν τους αιχμαλωτισθέντες εν Δημητσάνη και Ζατούνη εις τους πειρατάς της Βαρβαρίας, οίτιμες έδραμον εις τον κόλπον της Κυπαρισσίας, ίνα μετέσχωσι των λαιφύρων. Οικογένειαι τινές, καταφυγούσαι εις τα όρη, μόλις διεσώθηκαν…».
[Κώδικας ιεράς μονής Σπηλαίου Πελοπονήσου ]

« Είκοσι χιλιάδες επωλήθησαν εις τους Αφρικανούς και τους Τούρκους της Ρούμελης». [Σαθάς,ιστορικός ]



¨¨ Μεταξύ άλλων στον Ιερό ναό της Ζωοδόχου Πηγής, αναφέρει ότι είναι χαραγμένα και τα εξής:
«Χρονολογίας 1771. Οι Τουρκαλβανοί καίνε τα χωριά μας, όλο φονικά κάνουν¨¨
(Δημοκλής Χαρ. Γαρταγάνης, «Η Στεμνίτσα στο 1821», σελίδα 40, Αθήνα 1964)

«Από τους Έλληνες, μόλις έχασαν τις ελπίδες τους για απελευθέρωση, άλλοι, όπως οι Μανιάτες, κατέφυγαν στα σπήλαιά τους και στα απότομα βράχια τους,, παίρνοντας μαζί τους πολλούς που βρίσκονταν έξω από την περιοχή τους, άλλοι σώθηκαν στα μεγάλα νησιά και στα Κύθηρα, και άλλοι σαν πρόβατα, αλίμονο, σφάχτηκαν.
Γιατί οι Αλβανοί όρμησαν σαν αγέλες από όλη την Αχαΐα και τη Θεσσαλία, την Ήπειρο και από τόπους πέρα από την Ιλλυρίδα, χωρία κανένας να μπορεί να τους αντισταθεί στον Ισθμό και στις παραλίες των δύο κόλπων (Σαρωνικού και Κορινθιακού), και σαν αιμοβόροι λύκοι ξεπέρασαν και τους Μανιάτες σε ωμότητα…..
Όσοι από τους βαρβάρους αρκούνταν στην αρπαγή των χρημάτων έμοιαζαν φιλάνθρωποι, αλλά στο μεταξύ οι δυστυχισμένοι ολοφύρονταν καθώς παιδιά αποχωρίζονταν από τους πατέρες τους, άνδρες από τις γυναίκες του, αδελφοί στερούνταν τους αδελφούς τους, βρέφη αρπάζονταν από τις αγκαλιές των μητέρων τους, τρυφερές παρθένες από τα δωμάτιά τους που τις τραβούσαν χέρια βαρβάρων, και συγγενείς συγγενών, φίλοι φίλων και γνωρίμων γνώριμοι απάγονταν και γίνονταν δούλοι
[Σέργιος Μακραίος]


Τέτοια εντύπωση προκάλεσαν τα γεγονότα εκείνα στον ελληνισμό
ώστε υπάρχει και παραδοσιακό δημοτικό τραγούδι
από τη Βόρεια Ελλάδα μάλιστα
για τα γεγονότα εκείνα ,
για την κάθοδο των Αλβανών στο Μωριά ,
τη σκλαβιά
και τις απαγωγές των Πελοπονησίων που ακολούθησαν
΄΄΄Ξεκίνησαν οι Αλβανοί
την άκρη του θαλάσσιου
πά¨ να πατήσουν το Μωριά [δλδ Πελοπόνησος ]
και του καημένου Κάστρου,
πήραν μανάδις με πιδιά
αδέρφια κι αξαδέρφια
σαν πήραν και μια νιονυμφη τριων μηνών νυφούλα…..»»’

Αυτά γιατί ειναι κριμα να νομιζετε οτι μονο οι Ελληνες ηταν οι κακοι της υποθεσης το 1913
αφου πρωτυτερα
και το 1770 και το 1821 αλλά λαο το 1940-43
τα ιδια γινενα απο τη μερια σας.

Εμεις τα ξεχασαμε και προχωράμε
εσεις γιατι τα ανασκαλευεται;;;

This comment was minimized by the moderator on the site

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΛΗ

'''Ε όχι και αδικια... Οι περισσότεροι κάτοικοι της βόρειας Ηπείρου ήταν Αλβανοί.''''

Εξαρταται ποια περιοχη οριζεις ως βορεια ηπειρο
και τι εννοεις με τους ορους Ελληνας και Αλβανός.

Αν εννοεις την καταγωγη
τότε στις περιοχες από το Λεσκοβικη ανατολικα
ως τα χριστιανικά χωριά της Χειμαρας δυτικά
οι ελληνικης καταγωγης
ηταν η πλειοψηφεια
και μεγαλη πλειοψηφεια αν προσθεσεις και τους ελληνοαλβανικης καταγωγης.

Στο δυτικό τμημα της βορειου Ηπειρου , στο πρωτο μισο αυτής δηλαδη ,
οι Γραικικης καταγωγης
ηταν περισσοτεροι.

Με εξαιρεση το Κουρβελέσι που ηταν αμιγως αλβανικό.


Τωρα σε οτι αφορά τη γλώσσα υπαρχουν τα εξης αρκετά ακριβη δεδομενα .


Ιστορία του Ελληνικού Έθνούς της Εκδοτικής Αθηνών, "Εκτος από τους ελληνόφωνους χριστιανούς, στην΄Ήπειρο υπήρχε και ένας μεγάλος αριθμός αλβανόφωνων. Ως σύνορο που χώριζε τις δύο αυτές χριστιανικές ομάδες μπορεί να θεωρηθεί η λεγόμενη "Γραμμή της Σούχας" που αρχίζε από το ακρωτήριο απέναντι στο νησί Σάσων, περιλαμβάνει τα χωριά της Χιμάρας στο νότο, προχωρούσε ΒΔ. μέσα από το Αργυρόκαστρο, το Ανω Λάμποβο, τη Σούχα, την Πολύτσανη, το Ρύθρο, το Τράρυσβο, το Λεσκοβίκι, τη Βουρμπίτσα και τη Ρόδανη .....¨¨¨¨

Ακριβης η διαπυστωση , την επιβαιβεωνουν τα σημερινα δεδομενα και οι μνημες.

This comment was minimized by the moderator on the site

George

"μεγαλη αδικια που εγινε το 1912 που σε ελληνικα εδαφη εμφανιστηκε ως δια μαγειας το τεχνητο κρατος της Αλβανιας"

Ε όχι και αδικια... Οι περισσότεροι κάτοικοι της βόρειας Ηπείρου ήταν Αλβανοί.

This comment was minimized by the moderator on the site

ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΙΖΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ;;;

Την κακιζω διοτι αυτο κανετε κι εσεις οταν η Αλβανια θελει να κανει το ιδιο. Για καποιο λογο εσεις οι αλλοι στα Βαλκανια ειχατε καθε λογο να κανετε επεκτατικους και απελευθερωτικους πολεμους, αλλα οταν και μονο λεγεται για ενωση Αλβανιας-Κοσοβου μας κατηγορειτε για εθνικιστες και κλεφτες εδαφων παροτι το Κοσοβο ειναι 95% Αλβανικο. Δεν βλεπεις καποιο διπλο στανταρ? Οταν εσεις θελατε να ενωθειτε με την Κυπρο αφοτου φυγαν οι Αγγλοι δεν ηταν εθνικιστικο?

ΠΡΙΝ 100 ΧΡΟΝΙΑ.

Ααα δηλαδη τοτε ειχατε καθε δικαιωμα ενω οι Αλβανοι σημερα οχι? Παλι διπλα στανταρ? Η ελευθερια και ο αυτοπροσδιορισμος ειναι διαχρονικα δικαιωματα και δεν περιοριζονται σε εποχες και πολιτικοοικονομικες καταστασεις. Απλα επειδη οι ΑΛβανοι βγηκαν οι μεγαλυτεροι χαμενοι στα Βαλκανια λογω της ελλειψης πολιτικης διακυβερνησης το εκμεταλλευτηκατε ολοι εσεις οι αλλοι και τωρα νιπτετε τας χειρας σας και κατηγορειτε τους Αλβανους για κατι που εσεις οι ιδιοι αρχισατε.

ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΑΤΕ

εδω το Μαυροβουνιο που ηταν μια σταλια και εισεβαλε στην Σκοδρα και την κατεκτησε και εκαναν χειριστα εγκληματα στον τοπικο πληθυσμο. Σε συγκριση με ολους τους αλλους η Αλβανια δεν εχει κανει ποτε πολεμο εναντιον των αλλων. Κατα τοπους πληθυσμοι οπως καποιοι Τσαμηδες δεν εχει καμια σχεση με Επισημη πολιτικη του κρατους.

ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΕΛΒΑΣΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ

Θα με κανεις να ψαξω στα βιβλια παλι. Ειχε γεωγραφικους χαρτες κυριως της Ιστοριας που δειχνατε τα ορια του Ελληνισμου μεχρι Ελβασαν πανω κατω με διαφορες ιστοριες του στυλ μεγαλη αδικια που εγινε το 1912 που σε ελληνικα εδαφη εμφανιστηκε ως δια μαγειας το τεχνητο κρατος της Αλβανιας. Ας μην αρχισω τα απειρα ντοκυμαντερ οταν γινονται σε μερη της Αλβανιας και σχεδον παντα συνοδευονται απο διαφορους χαρτες. Οποτε αστο.

ΤΗΝ ΗΠΙΡΟ ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ

Σου την χαριζω. Αν ρωτουσες εμενα τοτε θα σου ελεγα πως οτι εγινε εγινε. Αλβανοι πια δεν υπαρχουν εκει. Αλλα ακομα και τα Αλβανικα μερη σε Κοσοβο και Σκοπια μας αρνειστε. Δεν ειναι οτι εχετε θεμα με την Ηπειρο. Εδω την Αλβανια και θελατε να την εξαφανισετε.

ΣΤΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΖΗΤΑΓΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΠΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΣΗ ΗΠΕΙΡΟ

Αλλο πραγμα να ζητας σε ενα συνεδριο, που στο κατω κατω ειναι και διαπραγματευτικη τακτικη, κι αλλο πραγμα να εχεις κατακτησει οι Σερβοι τον Βορα και οι Ελληνες τον νοτο. Εμεις δεν ειχαμε στρατο.

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΛΟ ΩΣ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Αν εκανε κατι τετοιο η Αλβανια στα Αλβανικα εδαφη θα την κατηγορουσατε ως αναθεωρητικη και φασιστικη. Ειπαμε, διπλα στανταρ.

ΠΑΝΤΩΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝΕ ΕΝΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΛΑΟ.

Ελα ρε μεγαλε πλακα μου κανεις? Θα μας κατηγορησεις τωρα και για το οτι καποιοι μισθοφοροι Αλβανοι των Τουρκων πολεμησαν εναντιον σας 100 χρονια πριν γινει η Αλβανια? Βρες κατι πιο πειστικο.

ΟΣΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΒΙΒΛΙΑ

Μην δαχτυλοδειχνετε τοτε μονο την Αλβανια. Γιατι κι εσεις με τον εθνικισμο και τους χαρτες ησασταν οι πρωτοι στο επαγελλμα.

ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ

Κι οταν η Τουρκια κατερευσε θελατε να μοιρασετε την Αλβανια μαζι με τους Σερβους. Εγω δεν θυμαμαι το 1912 να ειχαμε στρατο και να πολεμουσαμε εναντιον σας. Και στο Συνεδριο με μεγαλη επιμονη θελατε να εμποδισετε την ιδρυση της Αλβανιας. Μαλιστα οταν ηρθαν οι ξενες επιτροπες να δουν ποιες περιοχες ειναι αλβανικες η οχι, προσπαθουσατε με διαφορους μεθοδους οπως να βαψετε με μπλε μπογια ολα τα σπιτια των μη Ελληνων ωστε να φανουν Ελληνικα.

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ
ΑΠΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ.

Εγω δεν ειμαι εθνικιστης. Δοξα το Θεο ομως εχω κριτικη σκεψη και αναλυω γεγονοτα και καταστασεις. Εναντιον των Ελληνων θαθελα να υπηρχε αλλη σχεση, η δυνατον αδελφικη. Γιατι στο κατω κατω αν το ψαξεις βαθια, Ελληνες και Αλβανοι ειναι οι τελευταιοι που θα επρεπε να μισουν ο ενας τον αλλον η να βλεπει ο ενας υποτιμητικα τον αλλον. Ο λογος ειναι απλος. Ειμαστε ο ιδιος λαος με πανομοιοτυπα ηθη και εθιμα. Βεβαια αυτο ειναι αλλη κουβεντα.

This comment was minimized by the moderator on the site

Αλλα πρεπει να παραδεχτεις πως οτι χαρτες και να παρουσιαζουμε εμεις δεν καναμε ποτε επεκτατικο πολεμο.
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΚΑΝΑΤΕ

Εγω φιλε εχω φοιτησει σε Ελληνικο σχολειο, εχω δει τα βιβλια μονος μου που παρουσιαζανε τον Ελληνικο στρατο ως απελευθερωτη της Βορειας Ηπειρου μαζι με χαρτες που δειχνανε την Λεγομενη Βορεια Ηπειρο μεχρι το Ελβασαν.
ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΕΛΒΑΣΑΝ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ
ΑΛΛΟΥ ΤΟ ΧΕΙΣ ΔΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ.

Και γενικα καθε 28 Οκτωμβρη στα σχολεια απαγελνουν ποιηματα για το πως ο Ελληνικος στρατος Κατεκτησε τα Ελληνικα μερη
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΗΤΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΤΗΣ

ΕΚΕΥΘΕΡΩΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΓΙΑΤΙ
Α]ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΞΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ ΤΟ 1940 ΠΑΡΟΤΙ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΩΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΦΟΡΜΕΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ
Β]ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΟΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΑ ΧΩΡΙΑ [ ΠΛΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ] ΥΠΟΔΕΧΘΕΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΗΚΑΝΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΚΟΥΡΒΕΛΕΣΙ
ΑΡΑ Η ΛΕΞ Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΗ.



Οταν ομως εσεις θελατε Μεγαλες Ιδεες δεν ειδα κανεναν να σας κριτικαρει.
ΠΡΙΝ 100 ΧΡΟΝΙΑ.

Απεναντιας ειχατε βρει τους Σερβους και τους Βουλγαρους και πηγατε Ολοι μαζι να κανετε Μεγαλες Χωρες.
ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΔΑΦΗ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΕΟΥΣΑΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ.

Η Αλβανια απο την αλλη τιποτα τετοιο δεν εχει κανει,
ΑΛΒΑΝΙΑ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ
ΑΜΑ ΔΕΙΣ
ΣΤΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΖΗΤΑΓΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΠΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΣΗ ΗΠΕΙΡΟ
ΣΤΟΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ.
ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ ΑΣΧΕΤΑ ΠΟΥ ΧΑΣΑΝΕ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ.

αλλα μονο με την ιδεα οτι θα μπορουσε να γινει και εχετε βαλθει ολοι σας και το παρουσιαζεται σαν κατι Κακο και πως δεν το δικαιουμαστε.
ΤΗΝ ΗΠΙΡΟ ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ
ΗΜΑΛΛΟΝ ΤΟΤΕ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΣΤΑΝ ΤΗ ΜΙΣΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ
ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΥΤΗΣ ΣΑΣ ΔΩΣΑΝΕ ΤΑ 100 ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΡΙΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΔΙΚΗΘΗΚΑΜΕ ΤΟ 1913 ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ.





Γιατι ας πουμε η Ελλαδα δεν σταματησε στον Βολο αλλα συνεχισε μεχρι την Θεσσαλονικη?
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΛΟ ΩΣ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΣΑΝΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΑΡΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Η ΕΛΛΑΔΑ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ\ ΠΗΡΕ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝΕ
Α]ΤΟ ΜΙΣΟ ΝΟΜΟ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟΣ
Β]ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΕΔΕΣΑΣ
Γ] ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑ.


. Και μην μου πεις για το 1821 και το 1770 γιατι κανεις δεν θυμοταν εκεινες τις εποχες το 1913. Πηγατε να μας εξαφανισετε σαν κρατος.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝΕ ΕΝΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΛΑΟ.

ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΣΟ ΑΠΕΙΧΕ ΤΟ 1912 ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΠΕΙΧΕ ΤΟ 1913 ΑΠΟ ΤΟ 1821


Με την ιδια λογικη δεν επρεπε κι εμεις να ενωσουμε τα ΑΛβανικα μερη?
ΑΜΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 1913 ΕΠΡΕΠΕ
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑ
ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΟΠΩΣ Η ΜΙΣΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΣ ΖΗΤΑΓΕ ΣΤΙΣ ΤΟΤΕ ΔΙΑΣΚΕΨΕΙΣ.


Γιατι εσεις δεν επιμεινατε το 1912 να παρει η Αλβανια τα μερη που δικαιουνται αλλα θελατε να την κοματιασετε?
ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΤΗ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΟΥΜΕ
ΤΗ ΜΕΤΕΠΕΘΙΤΑ ΝΟΤΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΤΟΙΚΟΥΑΝΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΦΡΟΝΕΣ
ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΕΤΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ
ΘΕΛΑΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΕΝΝΩΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΒΕΛΕΣΙ ΚΑΙ ΕΡΣΕΚΑ.
ΕΘΝΙΚΣΤΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΖΗΤΑΓΑΝΕ ΑΠΟ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ
ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑ ΔΕΝ ΚΑΙ ΣΥ ΤΙ ΖΗΤΑΓΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΛΒΕΙΣ.


Και στο κατω κατω εμεις εχουμε και εναν λογο παραπανω διοτι 3 εκατομυρια Αλβανοι ειναι εξω απο τα συνορα μας.
ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΑΤΑΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΙ;;;
ΠΡΙΝ ΤΟ 1913
ΟΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΟ ΒΟΛΟ
ΠΑΡΑΠΑΠΝΩ ΑΠΟ 3 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ

ΑΦΟΥ ΛΙΓΟ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ -ΘΡΑΚΗ
ΒΑΛΕ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΛΠ
ΑΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΙΖΕΙΣ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ;;;
ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ
ΑΠΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ.


Και γιατι ας πουμε εσεις περα απο το τι λεμε εμεις οι δυο εδω περα στα σχολικα βιβλια σας ακομα δειχνετε την Μεγαλη Ιδεα σαν κατι καλο?
ΟΣΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΒΙΒΛΙΑ

ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΩΣ ''ΤΟΚΑ ΣΚΙΠΑΤΑΡΕ ΚΑ ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΥ''
ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ [ ΟΠΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΣΟΒΟΥ]
ΠΡΩΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ [ ΟΠΩΣ ΜΙΣΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ]
ΠΟΤΕ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ [ ΟΠΩ ΗΠΕΙΡΟΣ]
ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ


Γιατι δεν εχετε κανει την αυτοκριτικη σας?
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ
ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΠΟΧΗ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ
ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ.


Πως περιμενετε τοτε να μην κανει η Αλβανια κατι που εσεις οι ιδιοι πηγατε να το κανετε?
Ε ΤΟΤΕ ΡΕ ΓΙΩΡΓΗ
ΑΦΟΥ Η ΜΙΣΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΠΕΔΡΑΜΕ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΡΙΝ 200 ΧΡΟΝΙΑ
ΑΜΑ ΕΜΕΙΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΕ ΕΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ΩΣ ΛΑΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΤΕ .
ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΚΕΠΤΙΚΟ



Στα Βαλκανια εχετε την ταση να δαχτυλοδειχνετε τους Αλβανους ακομα κι οταν πανε να φταρνιστουν παροτι δεν εχουμε και κανα μεγαλο στρατο. Ομως εσεις πρωτοι τα κανατε, εσεις πρωτοι φερθηκατε και εως ενα βαθμο φερεστε ακομα εθνικιστικα, οταν κανετε τις τριμερης Με την Σερβια και την Βουλγαρια εναντιον της Αλβανιας.
ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ
ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΔΙΟΙΚΟΥΣΑΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΣΕΙΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

Πρωτον εχεις μανια με τους χαρτες. Ακομα κι εγω ξερω πως οι διαφοροι χαρτες που παρουσιαζονται Μεγαλες Οτιδηποτε ειναι τελειως ηλιθιοι, και φτιαγμενοι απο ατομα που την βρισκουν με τον θανατο των αλλων.

Οπως ειδες ομως και απο τον τελευταιο χαρτη εσεις ειχατε συμμαχησει με τους Σερβους και παραλιγο να μοιρασετε την χωρα στα δυο. σε εμας δεν εκανε καλη εντυπωση αυτο που κανατε. Και μην μου πεις για το 1821 και το 1770 γιατι κανεις δεν θυμοταν εκεινες τις εποχες το 1913. Πηγατε να μας εξαφανισετε σαν κρατος.

Αλλα πρεπει να παραδεχτεις πως οτι χαρτες και να παρουσιαζουμε εμεις δεν καναμε ποτε επεκτατικο πολεμο. Εσεις με τους Σερβους ομως ναι.

Εγω φιλε εχω φοιτησει σε Ελληνικο σχολειο, εχω δει τα βιβλια μονος μου που παρουσιαζανε τον Ελληνικο στρατο ως απελευθερωτη της Βορειας Ηπειρου μαζι με χαρτες που δειχνανε την Λεγομενη Βορεια Ηπειρο μεχρι το Ελβασαν. Γιαυτο μην λες πως εσεις δεν ειχατε γιατι ειναι ψεμα. Και γενικα καθε 28 Οκτωμβρη στα σχολεια απαγελνουν ποιηματα για το πως ο Ελληνικος στρατος Κατεκτησε τα Ελληνικα μερη και θυμαμαι σαν σημερα οταν ενας καθηγητης που ελεγε Αλβανια δεν υπαρχει, ναναι καλα ο Χιτλερ αλλιως σημερα θα ειχαμε ξεμπερδεψει απο την Αλβανια και αλλα ωραια.

Οταν ομως εσεις θελατε Μεγαλες Ιδεες δεν ειδα κανεναν να σας κριτικαρει. Απεναντιας ειχατε βρει τους Σερβους και τους Βουλγαρους και πηγατε Ολοι μαζι να κανετε Μεγαλες Χωρες. Η Αλβανια απο την αλλη τιποτα τετοιο δεν εχει κανει, αλλα μονο με την ιδεα οτι θα μπορουσε να γινει και εχετε βαλθει ολοι σας και το παρουσιαζεται σαν κατι Κακο και πως δεν το δικαιουμαστε. Και στο κατω κατω εμεις εχουμε και εναν λογο παραπανω διοτι 3 εκατομυρια Αλβανοι ειναι εξω απο τα συνορα μας. Την Αυτοδιαθεση των λαων την περνετε υποψη σας μονο οταν σας βολευει. Γιατι ας πουμε η Ελλαδα δεν σταματησε στον Βολο αλλα συνεχισε μεχρι την Θεσσαλονικη? Με την ιδια λογικη δεν επρεπε κι εμεις να ενωσουμε τα ΑΛβανικα μερη? Γιατι εσεις δεν επιμεινατε το 1912 να παρει η Αλβανια τα μερη που δικαιουνται αλλα θελατε να την κοματιασετε? Γιατι το 1999 στο Κοσοβο κανατε την μουγκα οταν 1 εκατομυριο Αλβανοι διωχτηκαν απο το Κοσοβο προς την Αλβανια? Γιατι δεν την εχετε αναγνωρισει εστω σαν κρατος? Ειστε η δεν ειστε με την αυτοδιαθεση των Λαων?

Και γιατι ας πουμε εσεις περα απο το τι λεμε εμεις οι δυο εδω περα στα σχολικα βιβλια σας ακομα δειχνετε την Μεγαλη Ιδεα σαν κατι καλο? Γιατι δεν εχετε κανει την αυτοκριτικη σας? Πως περιμενετε τοτε να μην κανει η Αλβανια κατι που εσεις οι ιδιοι πηγατε να το κανετε?

Στα Βαλκανια εχετε την ταση να δαχτυλοδειχνετε τους Αλβανους ακομα κι οταν πανε να φταρνιστουν παροτι δεν εχουμε και κανα μεγαλο στρατο. Ομως εσεις πρωτοι τα κανατε, εσεις πρωτοι φερθηκατε και εως ενα βαθμο φερεστε ακομα εθνικιστικα, οταν κανετε τις τριμερης Με την Σερβια και την Βουλγαρια εναντιον της Αλβανιας. Και εσεις και οι Σερβοι εχετε την ιδια ταση, να υποτιματε οτιδηποτε Αλβανικο, και να μας παρουσιαζετε ως Βαρβαρους.

This comment was minimized by the moderator on the site

Καταρχην οταν λεω οτι πριν 100 χρονια ηταν εποχη ''εθνικισμου'' δεν χρειαζεται να κατακρινω τη 'Μεγαλη Ιδεα'.
Αφου λεω οτι ηταν εποχη εθνικισμου φταει και περισευει φανταζομαι.
Δεν χρειαζεται να πω κατι αλλο.

Παμε σε ενα αλλο θεμα.

Δεν δικαιολογω με τιποτα την διατηρηση του εμπολεμου
την κατακρινω [ στο εχω ξαναγραψειν αλλωστε ]
και θεωρω οτι πισω απο αυτη ηταν κυριως η Αμερικη.

Ομως....τι προηγηθηκε;;;;;

Αφησατε [ οπως σημερα] ευκολα μαλιστα ,να γινετε υποχειριο των σχεδιων μια αλλης χωρας [ φασιστικης μαλιστα χωρας-ιμπεριαλιστικης ]
και μαλιστα να φερει ενα σωρο στρατευματα της στη χωρα σας [ σχεδον περιπατο εκτος απο λιγες μεμονωμες περιπτωσεις οπως στο Δυραχιο και τους εκει χωροφυλακες ]
και να τα προετοιμαζει ,σχεδον με την ανεση της, για τον πολεμο εναντιων της Ελλαδας,
μια ανεση που εξασφαλιστηκε για χαρη [ και τοτε] των υποσχεσεων για μια μεγαλη Αλβανια.
[οποτε μην αναρωτιεσε γιατι ειμαστε εναντιων της Μεγαλης Αλβανιας αφου οπως σου εχω ξαναγραψει την εχουμε πληρωσει πολυ ακριβα την τριτια 1940-43 για χαρη της και απο το αλβανικο κρατος και απο τους Αλβανοτσαμηδες ]

Οχι μονο αυτο ομως ,
αλλα μας κυρηξε κιολας [πρωτοι] το πολεμο το 1940 επισημα εστω ως κρατος [ μαριονετα δεν διαφωνω]

5000 και βαλε στρατιωτες σας συμμετειχανε στην Ιταλικη εισβολη θυμιζοντας παλι παλιες εποχες του 1770 και του 1821.

Οχι μονο αυτο αλλα και η εδω ομοεθνης μειονοτητα σας ,
επαιξε στην κυριολεξια ρολο Δουρειου Ιππου εναντιον του ελληνκου στρατου και των Ελληνων
οχι μονο στη κατοχη οπως ειναι πιο γνωστο ,
αλλα απο τη πρωτη κιολας μερα του πολεμου.
Καθολου τυχαιο οτι οι Ιταλοι φτασανε ανετα ως το Μαργαριτι ,και οχι παρακατω.
[Δες σε ενα χαρτη το Μαργαριτι να καταλαβεις και ποιο ηταν το νοτιο ακρο των Αλβανων στην Ηπειρο ασχετο με το θεμα αλλα χρησιμο για την ιστορια ]


Στον ελληνικο εμφυλιο οταν μας ειχανε εγκαταλειψει ακομα και ο Τιτο, συνεχισε να μας βοηθαει μεχρι τελους μονο ο Χοτζα
και εκει φυγανε τα υπολοιματα του ΔΣΕ , στην Αλβανια
μετα τις τελευταιες μαχες σε Γραμμο και Βιτσι
οπου δηλωσαν στην 6η Ολομελει του 1949 στο Μπουρελη της Αλβανιας μαλιστα ,
οτι '''το οπλο ειναι παραποδα'' που σημανει οτι '''πρωσωρινα σταματαμε τον πολεμο ως οτου τον ξαναρχισουμε''[προφανως πιστευε , λανθασμενα , οτι θα συνεχιζε να τον στηριζε η χοτζικη κυβερνηση και προφανως θα τον ξαναρχιζε απο που αλλου , απο το αλβανικο εδαφος οπου ειχανε καταφυγει μερικες χιλιαδες ενοπλοι ]



Καταλαβαινεις προφανως οτι αν τα πραγματα ηταν ΑΚΡΙΒΩς αντιστροφα [ στη θεση της Ελλαδας η Αλβανια και της Αλβανιας η Ελλαδα ]
δεν υπηρχε περιπτωση η οποια αλβανικη ''δυτικη'' κυβερνηση-μαριονετα [οπως ηταν η ελληνικη να μην διατηρουσε το εμπολεμο στην αντιστοιχη ''κομουνιστικη ελληνικη''.

Φταιει κυριως η εποχη
και οχι ο Ελληνικος η ο Αλβανικος λαος.
Κυβερνηση μαριονετα ειχατε και σεις οταν μας κυρηξατε το εμπολεμο το ιδιο και εμεις που το κρατησαμε .

This comment was minimized by the moderator on the site

το ιδιο εθνικιστες ησασταν και σεις απο τοτε οπως και εμες ειμασταν τοτε δηλαδη τo 1913.

http://www.panorama.com.al/wp-content/uploads/2016/08/2000px-Principality_of_Albania.svg_.png
απο την εκταση που βλεπεις μολις το 1/5 δικαιουσασταν δηλαδη το πιο δυτικο τμημα
παρολ αυτα ζηταγατε ολη την μιση νοτια Ηπειρο.
Δηλαδη ολο το βορειο τμημα της σημερινης ''ελληνικης Ηπειρου''





Σημερα παλι εχετε κατι αντοστοιχους χαρτες με τους παλιους δικους μας που φτανανε στο Ελμπασανι και εχουν μεγαλη περαση.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/5a/Shqiperia_e_bashkuar.jpg

Οπως βλεπεις τωρα τελευταια εχετε προσθεσει και το νομο Γρεβενων.
Εχετε βαλει ολοκληρο το νομο Αρτας ενω παλιοτερα βαζατε μονο το δυτικο τμημα.
Ενω η περιοχη ''Φλωρινα'' η οποια ηταν περισσοτερο βουλγαρικη το 1913 τη εχετε βαλει κι αυτη ως '''αλβανικη''

Ο στοχος ειναι προφανης σε οτι αφορα την Ελλαδα.

''''Μικροι Αλβανοι μαθητες η χωρα μας αδικηθηκε σε ολο το μηκος των συνορων με την Ελλαδα''''
Πραγμα αναληθες αφου αδικηθηκατε μονο στα νοτιοδυτικα[Τσαμουρια 50 και βαλε χωρια] αδικηθηκε ομως και η Ελλαδα στην ιδια περιπου μερια ι [100 και βαλε χωρια]





ΠΑΝΤΩΣ ΕΝΑΣ ΧΑΡΤΗΣ ΠΟΥΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΑ ΜΕΡΗ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ
http://www.tribune.gr/politics/news/article/356999/ellada-den-tha-epitrepsi-tourkiko-schedio-dimiourgias-megalis-alvanias.html

ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ ''ΣΚΙΠΕΡΙΑΣ Ε ΜΠΑΣΚΟΥΑΡ'' ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ


Οποτε τα ιδια χαλια με τους παλιους δικους μας χαρτεσ εχουν και οι δικοι σας.

This comment was minimized by the moderator on the site

. Ποτε θα καταλαβεις πως οι χαρτες στα σχολικα βιβλια δειχνουν τα μερη οπου ζουν Αλβανοι η οπου ζουσανε τα τελευταια 100 χρονια.
ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
'''' ΕΔΑΦΗ ΠΟΥ ΕΔΡΑΣΑΝ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ''
ΚΑΙ ΟΧΙ ''ΑΛΒΑΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ''
ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΑΝΘΑΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΠΟΥ ΚΑΛΙΕΡΓΗΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΝΕΟΛΑΙΑ.


Επισης δειχνει τον χαρτη των εδαφων που η Αλβανια ζητησε στο Συνεδριο για τον καθορισμο συνορων. Κι εσεις ακομα και σημερα εχετε χαρτες που δειχνουν την μιση Αλβανια, την Μικρα Ασια ακομα και την Νοτια Ιταλια σαν Ελληνικα.
ΟΧΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ
ΕΔΩ ΚΑΙ 50 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.



Εννοειτε πως δεν θα σβησουμε απο τα βιβλια μας το Κοσοβο και τα αλλα μερη των Σκοπιων, εκει ζουν Αλβανοι και δεν ειναι εθνικισμος να το λες.
ΑΚΡΙΒΩΣ
ΤΟ ΜΕΓΑΎΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΣΟΒΟΥ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ Η ΜΙΣΗ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ.
ΟΧΙ 7 ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ.

Ξεχνας πως κι εσεις ειχατε χαρτες και μαλιστα πιο ακραιους αποτι εμεις, που φτανανε μεχρι το Ελβασαν.
ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΙΝ 80 ΧΡΟΝΙΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ''ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΟΙ'''ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ
ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΔΥΡΑΧΙΟ , ΤΟ ΜΠΕΡΑΤΙ ,ΤΗ ΚΟΡΥΤΣΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΟΣΚΕΡΙΑΣ
ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΕΠΙ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΟΠΩΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΣΝΕ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΠΙ ΤΟΥΡΚΟΚΤΑΤΙΑΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ.
ΑΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ.





ΦΟΒΑΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗ ''ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΖΗΣΑΜΕ ΤΟ 1941-44 ΣΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΗΠΕΙΡΟ.
ΤΟ 1943 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 1944 ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΣΚΙΠΕΡΙΑ Ε ΜΑΔΕ ΓΙΝΕΝΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ.



Οι καλες σχεσεις δεν πρεπει να βασιζονται στην απειλες, αλλα στον σεβασμο και στην ΙΣΟΤΗΤΑ. Κατι που εσεις δεν κανετε.
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΕ ΣΤΗ ΧΕΙΜΑΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ
ΤΑ ΝΟΥΚΟΥ ΕΚΖΙΣΤΟΝ ΜΙΝΟΡΙΤΕΤΑ ΓΡΕΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.


Επειδη δεν μπορω να απανταω σε καθε τι. Εσεις ποτε δεν κατακρινατε τον εθνικισμο των Σερβων, αντιθετως τους δικαιολογειται για το καθετι που εκαναν, εξου και ακομα δεν αναγνωρισατε το Κοσσυφοπεδιο. Ποτε δεν κανετε εσεις αυτοκριτικη για τους δικους σας εθνικισμους ειτε παλιοι ειτε νεοι. Δεν σε βλεπω να κατακρινεις την Μεγαλη Ιδεα του τοτε. Δεν σε βλεπω να κατακρινεις το εμπολεμο. 40 χρονια το κρατησατε οταν εμεις το ειχαμε ηδη ακυρωσει. Λες για τους Κομμουνιστες που κατεφυγαν στην Αλβανια σαν δικαιολογια.
ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ Ο ΧΟΤΖΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΤΕΦΥΓΑΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΑΧΕΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝΕ ΚΥΡΗΚΞΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΟΥΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΕΔΑΦΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟ 1913ΠΧ
ΑΝΟΜΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Καταλαβε το και παραδεξου το πως το εμπολεμο το κραταε για την λεγομενη Βορεια Ηπειο και για τους Τσαμηδες. Παντα ομως οι Αλβανοι ειναι οι εξτρεμιστες. Εδω υπαρχουν καποια διπλα στανταρ. Κολλας στους Τσαμηδες συνεχεια και λες πως ηταν εγκληματιες. Οταν διακεκριμενοι Ελληνες Ιστορικοι παραδεχονται πως η αντιμετωπιση τους απο το Ελληνικο κρατος δεν ηταν και η καλυτερη.
ΟΥΤΕ ΤΩΝ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΩΝ ΕΙΝΑΙ
ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ;;;
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΤΣΑΜΗΔΕΣ
ΔΕΝΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ ΤΟ 1913-39;;;;
ΟΧΙ
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΙΩΧΘΗΚΑΝΕ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙ;;;;




Ο ΕΛληνικος στρατος τι δουλεια ειχε μεχρι το Βερατι?
ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ
ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΚΙΑΝΝΑΚΗ ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΟΥΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΗΔΗ ΕΙΧΕ ΑΥΤΟΝΟΜΗΘΕΙ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΦΤΑΣΑΝΕ ΩΣ ΕΚΕΙ
ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΝ ΟΙ ΕΧΘΡΟΠΡΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΑΤΤΑΚΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΚAI TOYMPALIN.
ΚΑΙ ΕΙΧΑΝΕ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΑΝΕ ΟΙ ΛΙΑΜΠΗΔΕΣ ΣΤΗ ΔΙΒΡΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ 1912

https://www.youtube.com/watch?v=Ao9DkZHFnkM


Και μαλιστα θα φτανατε μεχρι και το Ελβασαν αν δεν σας σταματουσαν οι Μεγαλες δυναμεις.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ
ΣΤΟ ΜΠΕΡΑΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΗΤΗΘΗΚΑΝΕ .

Τι κανανε η μειονοτητα οταν πηραν τα οπλα εναντιον των Αλβανων, δεν πολεμουσαν για την Ελλαδα?
ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΝΟΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΠΗΡΑΝΕ ΟΠΛΑ ΟΙ ΔΡΟΠΟΛΙΤΣ ΚΑΙ ΑΝΑΕΒΑΙΝΑΝΕ ΣΤΟ ΚΟΥΡΒΕΛΕΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ
ΣΟΘΥ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΠΕΙΡΑΞΑΝΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ
ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΣΑΝΕ ΚΑΙ ΑΜΥΝΟΝΤΑΝ
ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΝΑΝΕ ΚΥΡΙΩΣ ΑΛΛΟΙ



Οπως και να το δεις, αυτο που εσεις πηγατε να παρετε απο εμας δεν ειχε καμια συγκριση μαυτα που πηγαμε να παρουμε απο εσας.
TA ΙΔΙΑ
ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΤΙΑ ΤΟΣΚΕΡΙΑ
ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΖΗΤΑΓΑΤΕ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΑΛΛΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ .


ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΑΛΙΑ


Ο Σερβος ειχε φτασει στην Λεζα, ενω εσεις στο Βερατι και παραπερα.
ΣΤΟ ΒΕΡΑΤΙ ΦΤΑΣΑΝΕ ΜΑΝΙΑΤΕΣ ΑΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝΕ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΑΤΑΚΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ.
Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΠΕΛΕΝΙ
ΕΚΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΟΣΩΝ ΘΕΛΑΝΕ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΕΝΝΟΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΙΚΙΑ




Εχεις δει που ειναι η Ναρτη? Δεν εχει καμια συνεχεια οχι απλα με την Ελλαδα αλλα ουτε με την αλλη μειονοτητα.
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕ ΩΣ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟΙ.


Ειναι ενα απομακρυσμενο χωριο που ειναι γνωστο πως δεν ειναι ντοπιοι αλλα ερχομενοι απο τον Νοτο.
ΕΓΩ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΤΣΑΜΗΔΕΣ ΕΙΧΑΝΕ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΡΡΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ [ ΠΧ ΑΛΗ ΠΑΣΑΣ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ]
ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΠΤΟΗΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.
ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.



Η Ελληνικη μειονοτητα στην Αλβανια δεν εχει συμπαγη πληθυσμο ωστε να Ενωθει με την Ελλαδα. Δεν εχει απροσκοπτη συνεχεια καθως ειναι ανακατεμενα Ελληνοφωνα χωρια με αλβανοφωνα.
ΕΝ ΜΕΡΕΙ
ΠΧ ΑΠΟ ΤΟ ΠΩΓΩΝΙ ΚΑΙ ΠΡΟ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΣΑΡΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΡΟΠΟΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΦΑΝΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΩΝ
Ο ΑΛΒΑΝΟΤΣΑΜΙΚΟΣ ΘΥΛΑΚΑΣ[ ΚΟΝΙΣΠΟΛΗ ,ΜΑΡΓΑΡΙΤΙ,ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ] ΠΕΡΙΒΑΛΟΤΑΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΡΙΑ



Αλλα αυτο για σας φαινεται Αλβανικος εθνικισμος ενω τα 105 ελληνοφωνα χωρια ειναι μεγαλη αδικια.
ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙ ΚΑ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ
ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΠΡΑΠΑΝΩ
ΜΗΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΤΑ ΓΡΑΦΩ,.
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΣΚΛΑΛΕΥΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ .....

ΟΧΙ 105 ΑΛΛΑ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 160 ΧΩΡΙΑ ΘΕΛΑΝΕ ΝΑ ΕΝΝΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ 1913
ΚΑΙ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑΝ ΟΙΚΙΩΘΕΛΩΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ.
ΟΠΟΤΕ 160 ΧΩΡΙΑ
ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟ 1913 ΜΕΙΝΑΝΕ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΟΣΟ ΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΕΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΣΟΒΟΥ ΔΕΝ ΕΝΩΘΗΚΕ ΜΕ ΕΣΑΣ.

ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΣ
΄΄ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ''' ΚΛΠ
ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΝΝΩΘΟΥΝ Η ΘΕΛΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΝΩΘΗΚΑΝ.

Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο στο άρθρο
Φόρτωση Περισσότερων

Αφήστε τα σχόλια σας

Συνημμένα (0 / 3)
Share Your Location

Βρείτε μας

Μπορείτε να μας βρείτε και να συνδεθείτε μαζί μας στα παρακάτω μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακολουθήστε μας:


Η σελίδα είναι αφιερωμένη στην μνήμη του Γιώργου Γκιώνη