Ο Σταυρός της Χιμάρας ξανά στο στόχαστρο ακραίων ανθελλήνων που κατέχουν πόστα

Όλοι κατά του Σταυρού στο Μοναστήρι της Παναγίας της Αειθαλιώτισας στη Χιμάρα.

Παράλληλα με τη διαδικασία εισαγγελικής δίωξης κατά των νέων της κωμόπολης που από ευλάβεια και χωρίς κανένα άλλο κίνητρο ανύψωσαν σε σχετικά απόμακρη περιοχή το σημείο του Σταυρού, κινούνται και άλλοι μηχανισμοί. Χάνονται και τα προσχήματα ακόμη και η ενόχληση που προκαλεί ο Σταυρός σε συγκεκριμένα τμήματα και άτομα του κρατικού μηχανισμού είναι πλέον ολοφάνερη.

Το έγγραφο που αναρτούμε αφορά την Περιφερειακή Διεύθυνση Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Αυλώνα. Το υπογράφει ο Διευθυντής που σημειωτέον είναι απλά τοπογράφος μηχανικός χωρίς καμιά σχέση με το αντικείμενο και την αποστολή της υπηρεσίας. Εν τούτοις απ' τους ευνοούμενους του Πρωθυπουργού και διακατεχόμενος ξεκάθαρα από μένος κατά της Ορθόδοξης κοινότητας και έντονα προκατειλημμένος για τη Χιμάρα.

Το αποδεικνύει εξ άλλου το θράσος του ύφους της επιστολής που απέστειλε στο Δήμαρχο της Χιμάρας. Επί το πλείστον είμαστε γνώστες της ανάρμοστης και πέραν των αρμοδιοτήτων συμπεριφοράς του σε περιπτώσεις αναστηλώσεων που εξελίσσονται με χρηματοδότηση και ευθύνη της Ορθοδόξου Εκκλησίας στην περιοχή.

Ο κ. Οργκέστ Φεϊμί, λοιπόν αξιώνει ώστε η δημοτική αρχή να απομακρύνει το Σταυρό απ' το Μοναστήρι. Ούτε λίγο ούτε πολύ εμφανίζεται σαν ιδιοκτήτης του Μοναστηριού, επειδή έχει χαρακτηριστεί μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς. Επί το πλείστον δίνει εντολές στο Δήμαρχο λες και τον έχει υφιστάμενο.

Βίντεο γνωστής ανθελληνικής εκπομπής όπου παρουσιάζει τον Μάρκο Μπότσαρη Αλβανό, στον τοίχο του Φεϊμί στο facebook

Τέτοιο θράσος που δεν αφορά μόνο στην καταγωγή και τον προσωπικό του φανατισμό και τις αντιλήψεις του αλλά κυρίως στην νοοτροπία που διακατέχει το σύνολο του κρατικού μηχανισμού. Παράδειγμα για τον ίδιο ίσως αποτελούν τα όσα γνωστά λίγα χρόνια πριν με τον Άγιο Αθανάσιο στους Δρυμάδες ή την Παναγία στην Πρεμετή.

Δημοσίευση στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook για την Τσαμουριά

Βέβαια το σημαντικότερο είναι ότι παρεμβάλλεται και στο νομικά κατοχυρωμένο δικαίωμα της Ορθοδόξου κοινότητας στη διαχείριση κατά τους κανόνες των περιουσιακών της στοιχείων και ειδικά των χώρων λατρείας και μονών που ιστορικά της ανήκουν. Ο κ. Φεϊμί εισέρχεται θεμιτά σε ένα τόσο ευαίσθητο πεδίο που αγγίζει άμεσα το θρησκευτικό συναίσθημα των πιστών Ορθοδόξων όταν γίνεται λόγος για το Σταυρό.

Εάν εκείνος δεν συναισθάνεται με τι ύφος έχει γράψει και δεν υπολογίζει τις συνέπειες του περιεχομένου της διοικητικής πράξης του καλά είναι η προϊσταμένη του αρχή να του διδάξει τα πρέποντα.

tachydromos.org