Πρόστιμο σε 20 δημάρχους στην Αλβανία για κατάχρηση πόρων για την προεκλογική εκστρατεία

Celibashi-LSA-.jpg

Πρόστιμο σε 20 δημάρχους ζητά να επιβληθεί η Κεντρική Εκλογική Επιτροπή (KQZ) από την Επιτροπή Κυρώσεων (KAS), καθώς αναφέρει ότι έκαναν κατάχρηση δημοσίων πόρων για την προεκλογική εκστρατεία.

Πρόστιμα έχουν ζητηθεί και για 5 Γενικούς Γραμματείς, 5 υπουργεία καθώς και για 2 διευθυντές σχολείων.

Οι δήμαρχοι των Fier, Elbasan, Gramsh, Belsh, Bulqize, Cerrik, Kavaje, Kelcyre, Kolonje, Konispol, Kukes, Lezhe, Librazhd, Roskovec, Shijak, Lushnje, Mallakaster, Prrenjas, Vore, Pustec, είναι αυτοί οι οποίοι καταγγέλθηκαν στην Επιτροπή Κυρώσεων για την κατάχρηση αυτή.

Στηρίξτε μας με μια δωρεά

Δωρεά μέσω PayPal
Μοιράσου το
Σχολίασε

Αφήστε μια απάντηση

Το σχόλιο θα ελεγχθεί πριν τη δημοσίευση του.