Με μισή ώρα καθυστέρηση ξεκίνησε η δίκη του Μπελέρη

vlore.webp

Ξεκίνησε στις 12:30 ώρα Ελλάδας, με μισή ώρα καθυστέρηση, η δίκη του Φρέντη Μπελέρη στον Αυλώνα. H εισαγγελία Αυλώνας δεν επέτρεψε στα ΜΜΕ να μπουν στην αίθουσα πριν την έναρξη της ακροαματικής διαδικασίας ώστε να τραβήξουν πλάνα και φωτογραφίες ως είθισται.

Στο πλευρό του Μπελέρη βρίσκονται ο πρόεδρος του ΚΕΑΔ Βαγγέλης Ντούλες και η Πρέσβης της Ελλάδας στα Τίρανα κα Κωνσταντίνα Καμίτση.

Ο Παντελής Κοκαβέση ο οποίος συνελήφθη μαζί με τον Φρέντη Μπελέρη, έχει μεταφερθεί σε νοσοκομείο των Τιράνων για προληπτικούς λόγους.

Στη Χιμάρα συνεχίζουν να φτάνουν τηλεοπτικά συνεργεία από Αθήνα και Τίρανα για να καλύψουν το θέμα.

Θα επανέλθουμε μόλις βγει η απόφαση.

Στηρίξτε μας με μια δωρεά

Δωρεά μέσω PayPal
Μοιράσου το
Σχολίασε

Αφήστε μια απάντηση

Το σχόλιο θα ελεγχθεί πριν τη δημοσίευση του.