Συνεχίζοντας την περιήγηση στην σελίδα μας αποδέχεστε την χρήση της τεχνολογίας cookies.

Οι αλβανικές αρχές κατεδάφισαν σπίτια στο χωρίο Κηπάρο της Χιμάρας

 Οι αλβανικές αρχές συνέχισαν τις κατεδαφίσεις σπιτιών στο χωρίο Κηπάρο της Χιμάρας  Πηγή: Himara.gr | Ειδήσεις απ' την Βόρειο Ήπειρο

Στο χωριό Κηπαρό της Χιμάρας, η πολεοδομική υπηρεσία κατεδαφίζει κατοικίες επί της παραλιακής οδού. Σύμφωνα με τους κατοίκους, ένας εκ των ιδιοκτητών ζεί μόνιμα στην Αθήνα και δεν είχε καμία ενημέρωση πως θα του κατεδαφίσουν το σπίτι με αποτέλεσμα να μην παρίσταται. Η αστυνομία διέρρηξε το σπίτι ώστε να το αδειάσει και άφησε όλα τα υπάρχοντα στο δρόμο.

Συγγενής της οικογένειας ενημερώθηκε για την κατεδάφιση της κατοικίας από την ιστοσελίδα μας himara.grκαι μας έστειλε την παρακάτω δήλωση:

“Καλησπέρα σας αυτό το σπίτι που σήμερα και εγώ ενημερώθηκα μέσα από αυτό τον post ανήκει στην δική μου οικογένεια, η κατεδάφιση έγινε χωρίς κανένας να μας ενημερώσει και μετά από αυτό ο πατέρας μου βρίσκεται στο νοσοκομείο. Το κράτος είναι γελοίο ,συμπεριφέρεται άνανδρα και χωρίς καμία αξιοπρέπεια κατεδαφίζει τα σπίτια του απλού λαού .

Είναι ένα κράτος που απαρτίζεται από κλέφτες και απατεώνες οι οποίοι εισέβαλαν στο σπίτι μας και μας έκλεψαν τα υπάρχοντα χωρίς εμείς να είμαστε παρόντες. Αυτό δε θα μείνει έτσι, θα κινηθούμε δικαστικά .Πρόκειται για ένα κράτος ντροπής που επικρατεί η κλεψιά και τα ναρκωτικά !”

Επιστολή Μητσοτάκη στον επίτροπο της Ευρωπαϊκής Έν...
Ένωση Χειμαρριωτών: «Διαμαρτυρία στην αλβανική Πρε...
 
  1. Σχόλια (11)

  2. Σχολίασε

Σχόλια (11)

This comment was minimized by the moderator on the site

Oxi δεν ισχυει
Οι Αλβανοι κατοικουσανε απο τη σημερινη κεντρικη Αλβανια ως το εσωτερικο των Βλακανιων
Απλα αρκετοι εξ αυτων προσμιχτηκανε με Τουρκους λογω κοινης θρησκειας.

This comment was minimized by the moderator on the site

Η ΓΗ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ....
ΨΑΞΤΕ ΤΟ

This comment was minimized by the moderator on the site

ΣΤΗΝ ΜΟΓΚΟΛΙΑ ΗΤΑΝ Η ΑΛΒΑΝΙΑ.....ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΓΗ ΤΟΥΣ

This comment was minimized by the moderator on the site

opou me lefta na agorazete synhdhseis kai e8nikothtes an8rwpwn.
. Game over kyrioi , ta lefta teleiwsan kai oi synhdhseis den pouliountai toso eukola poia

ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ '''ΠΟΥΛΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ'''
ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤO ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΑΦΗΓΗΜΑ
'''ΧΕΙΜΑΡΑ= ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΛΒΑΝΟΙ'''
''Η AΛBANIKH XEIMAΡA ΕΜΑΘΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΠΡΙΝ 2 ΑΙΩΝΕΣ ''

ΧΟΤΖΙΚΑ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ.

ΔΕΣ ΛΙΓΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΕ ΣΤΗ ΣΚΙΠΕΡΙΑ


Αξιζει καταρχας να σημειωθει οτι τοσο τη Χειμαρα οσο και σε δυο ακομα γειτονικα χωρια
[ που ως σημερα κυρια γλωσσα ειναι τα ελληνικα]
τα προπολεμικα καθεστωτα της Αλβανιας
τους ειχανε δωσει-αναγνωρισει διακαιωμα »»μειονοτικου»’ [ τα κατηργησε ο Χοτζα το 1945-46 και το συνεχιζουν οι σημερινοι ]
αναγνωριζοντας ετσι και οι τοτε Αλβανοι κρατουντες την ελληνικη γλωσσα των τριων αυτων χωριων .

Ας δουμε τωρα μια πηγη ακομα

Journals of a Landscape Painter in Albania
Από τον/την Edward Lear

Ονομαζει τα χωρια της Xειμαρας ως »’as a body o greek christians»»

Ενω μαρτυραει την ελληνοφωνια και ελληνικη καταγωγη των Χειμαριωτων
»’The people οf Chimara are all of Greek origin and speak Romeic ,though those of the towns i have passed on my way , although Christians are all Albanians»’
Δηλαδη μιλανε ρωμεικα και ειναι Ελληνες στη καταγωγη ,
σε αντιθεση με τους χριστιανους των βορειοτερων πολεων που οπως λεει ,ηταν Αλβανοι.
Αξιζει να σημειωθει οτι ως ρωμεικα ονομαζανε τη γλωσσα τους οι Χειμαριωτες πραγμα που γινοτανε ως εκεινα τα χρονια σε ολα τα μερη του ελληνισμου-Ρωμιοσυνης.
Ρωμεικα τα λεγανε και οι Ποντιοι και οι Θρακιωτες και οι Ηπειρωτες κλπ.

Eνω για τα βορειοτερα της Χειμαρας αλβανομουσουλμανικα Λιαμποχωρια οπως οι Τραγιαδες αναφερει ο ιδιος στο βιβλιο του
»’Albania only is spoken and very little Greek undrestood here»
Αρα εκει μιλιοτανε μονο τα αλβανικα και μονο ελαχιστες λεξεις ελληνικες γνωριζανε προφανως οι ανδρες του χωριου.


Ας δουμε αλλες πηγες

Αναφερει ο Σουλιωτης Κουτσονικας μετεπαναστατικα στα απομνημονευματα του
»»Στην επαρχια Χειμαρας λαλειτε η αλβανικη και η ελληνικη γλώσσα»’

Ο Ηπειρωτης Κοσμας ο Θεσπρωτος την ιδια περιπου εποχη
αναφερει οτι στη Χειμαρα και 2 γειτονικα χωρια μιλιουντε ως κυρια γλωσσα- μητρικη τα ελληνικα.

Ενω και ο αγωνιστης του 1821 ,Ηπειρωτης – Παργινος , ο Αραβαντινος την ιδια εποχη
αναφερει οτι στα τρια αυτα χωρια μιλουντε τα Γραικικα ως κυρια γλωσσα
ενω στα υπολοιπα χωρια της Χειμαρας [ Πυλιουρι,Κηπαρο ,Κουδεσι,Βουνο κλπ ] οτι μιλιουντε εξισου και οι δυο γλωσσες με κυριοτερη την αλβανικη .

Ας παμε τωρα προεπαναστατικα
και ας δουμε αλλες αναφορες για τη γλωσσα που μιλουσανε πολυ πριν την επανασταση του 1821 και την εξορια τους στη Κερκυρα.

Γράφει χαρακτηριστικά ο Σίλβεστρος Κωνσταντίνος Σλάδης, , σε επιστολή του στο Βατικανό (1780)[ Αρα πριν εξοριστουν στην Κερκυρα απο τον Αλη Πασα]

«… οι απέναντι Βενετοί της Κέρκυρας για να έχουν βέβαιη τη σύμπραξη των Χειμαρριωτών στους πολέμους τους πληρώνουν μισθό σε 250 περίπου επιφανείς οικογένειες της περιοχής. Οι άνθρωποι των παραλίων ομιλούν νέα ελληνικά και αλβανικά,
του εσωτερικού αλβανικά. Οι λειτουργίες τους γίνονται στα αρχαία ελληνικά…».
Προπεπαναστατικη αυτη η πηγη και λεει οτι μιλουσανε και ελληνικα στα απεναντι παραλια – Επαρχια Χειμαρας.
Και μαλιστα πριν πανε στη Κερκυρα και εκει ''μαθουν'' τα ελληνικα οπως διατεινοτανε το Χοτζικο καθεστως για 40 χρονια.


Εχουμε και αναφορες των ιδιων των Χειμαριωτων ….

Ο ιδιος ο Χειμαριωτης Σπυρος Σπυρομηλιος αναφερει …

»Εμεις …χριστιανοι Ορθοδοξοι Ελληνες ,ομιλούντες την ελληνικη και γνωριζοντες και την αλβανικη»’
Aρα και αυτος αναφερει οτι στον τοπο του η κυρια γλωσσα παρεμενε η ελληνικη .

Ας δουμε μια ακομα πηγη που αποδεικνυει οτι ελληνικα μιλιοτανε πολλους αιωνες τωρα στη Χειμαρα.

Οι κάτοικοι της Χιμάρας απηύθυναν έκκληση στον Πάπα Γρηγόριο ΙΓ’ να τους βοηθήσει :

“να λυτρώσεις ημάς και τα παιδιά μας, όλης της Γρετζίας όπου καθημερινώς τα παίρνουν οι ασεβείς κάνουν Τουρκόπουλα»’
ΓΡΕΤΖΙΑ-ΓΡΑΙΚΙΑ ΛΕΝΕ
ΟΥΤΕ ΑΛΒΑΝΙΑ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΕΡΙΑ ΟΥΤΕ ΣΚΙΠΕΡΙΑ ΟΥΤΕ ΙΛΛΥΡΙΑ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΕΞΟΡΙΣΕΙ Ο ΑΛΗ ΠΑΣΑΣ ΣΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑ.

Στην επιστολή που στειλανε τον 16ο αιωνα [1581] στον Παπα και του ζητάγανε να τους βοηθησει ακομα και με ανταλλαγμα να προσχωρησουν στην καθολικη εκκλησια …….

ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ
»»’’Μονο η παναγιοτητα σου να μας καμει τη χαρη ,ιερεις αρχιερείς ….. να ιερουργουν και να λειτουργουν κατά τη ταξη ημων ,εστωντας το πληθος ο λαος είναι ρωμαιοι και δεν ηξευρουν τη γλωσσα των φραγκων»»» .

Αρα οι Χειμαριωτες του 16ου αιωνος
α]Αυτοπροσδιοριζοντε ως Ρωμαιοι [ οπως ακριβως κανανε ολοι οι ελληνοφωνοι σε Βαλκανια και Μακρα Ασια τοτε
β]Αναφερει οτι επειδη »δεν ηξευρουν τη γλωσσα των Φραγκων» θελουν οι λειτουργιες να γινοντε
»’ κατα τη ταξη ημων »δηλαδη στα ρωμαικα γιατι οπω λεει »το πληθος και ο λαος εινα Ρωμαιοι»’.

Οποτε η ελληνικη στη Χειμαρα μιλιοτανε σε ολη τη διαρκεια της τουρκοκρατιας.
Μαλιστα τις επιστολες αυτες τις υπογραφουν ολα τα παραλια χωρια .


ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ .
Ο Ιουστινιανός θα ανακαινίσει και θα ισχυροποιήσει το φρούριο της Χιμάρας που αναφέρει ο Πλίνιος (Ηist. Natur. 1,4) ήδη από τα ρωμαϊκά χρόνια: “Ιη Ερiri ora castellum in Acrocerauniis Chimera”. Το φρούριο (που υπήρξε ορμητήριο για επιθέσεις κατά των βαρβάρων της Δύσεως) αναφέρεται ως Χίμαιρα από τον Προκόπιο (περί Κτισμάτων Δ4), Χιμάρα από την Άννα Κομνηνή (Αλεξιάς Β΄,σελ.168,169) και Χείμαρρο (με ει) από τον Ιωάννη Καντακουζηνό (Ιστοριών Α΄ 509).
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΧΕΙΜΕΡΑ , ΤΗ ΛΕΞΗ ΗΠΕΙΡΟΣ [ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΛΛΥΡΙΑ Η ΑΛΒΑΝΙΑ Η ΣΚΙΠΕΡΙΑ Η ΛΑΜΠΕΡΙΑ ]
ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΚΡΟΚΕΡΑΥΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΒΟΥΝΩΝ ΤΗΣ ΧΕΙΜΑΡΑΣ .
ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΥΚΝΥΕΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΛΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΔΕΝ »’ΕΙΣΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ»’


Λιγα στοιχεια που επιβεβαιωνουν ολα τα παραπανω.

Η άποψη ότι η ελληνική »’διαδόθηκε» στη Χιμάρα
χάρις στο δίκτυο ελληνικών σχολείων έρχεται σε αντίθεση με το γεγονός ότι εκεί χρησιμοποιούν ένα αρχαϊκό ιδίωμα, το οποίο, ασφαλώς, δεν μπορεί να διδάχτηκε στο σχολείο, ούτε να μεταφέρθηκε από τα απέναντι νησιά, που έχουν διαφορετική ντοπιολαλιά.»’
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΩΣ Η ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΣΙΒΑΡΗ »’ΒΑΣΗ»’

ΙΔΟΥ ΛΙΓΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΚΥΡΙΑΖΗ ….
Για τα τοπωνύμια ελληνικής αρχής διαπιστώνουμε ότι, αν και απαντάνε καθ’ όλη την παραλιακή γραμμή από την/τον Αυλώνα και μέχρι το Βουθρωτό, πυκνώνουν ωστόσο σε ορισμένα σημεία του Bregu i Detit (Παλάσα, Δρυμάδες, Χιμάρα), ενώ αλλού αραιώνουν (Πικέρας – Piqeras) ή απαντάνε κυρίως ως μακροτοπωνύμια.
ΤΟ ΤΟΠΟΝΥΜΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΙΑ ΠΑΜΠΑΛΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΧΕΙΜΑΡΑΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΟΤΕΡΑ
ΣΤΑ ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΥΛΩΝΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΜΠΑΛΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ-ΕΠΑΡΧΙΑ ΧΕΙΜΑΡΑΣ .

ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΡΙΑΖΗ ….

Όπως σημειώσαμε συνοπτικά και παραπάνω, τα τοπωνύμια ελληνικού ετύμου της περιοχής Χιμάρας σχηματίζουν σειρές (παραδείγματα) σαφώς διακριτές, απ’ τις οποίες η πιο χαρακτηριστική είναι εκείνη με την περιληπτική παραγωγική κατάληξη –έος, που, μαζί με την τροπή σε s του συμπλέγματος -st-, προσδίδει στις ντοπιολαλιές της Χιμάρας-χωριού, των Δρυμάδων και της Παλάσας γνωρίσματα ενός αυτοτελούς υποστρώματος (βλ. λ.χ. το τοπωνύμιο Κασανέος ‘καστανεώνας’ στη Χιμάρα).

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ

Σε πρόσφατη μελέτη μας είχαμε οδηγηθεί στο συμπέρασμα ότι «το ελληνικό ιδίωμα της Χιμάρας δεν συγκεντρώνει χαρακτηριστικά ειδικής ή αποκλειστικής συγγένειας με κανένα απó τα υπόλοιπα νεοελληνικά ιδιώματα που να δικαιολογούν την προέλευσή του από μια συγκεκριμένη περιοχή» της ελληνόγλωσσης επικράτειας, και τονίζαμε ότι τα γλωσσικά δεδομένα δείχνουν πως «η ελληνοφωνία στην περιοχή είναι αρκετά παλιά» ……
ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΗΣ ΧΕΙΜΑΡΑΣ ΔΕΝ »ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ»’
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΑΛΑΙΑ
ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ
ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΚΕΡΚΥΡΑΙΚΗΣ Η ΜΑΝΙΑΤΙΚΗΣ .
ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΕΠΗΡΕΣΑΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΗΡΕΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ ΑΛΒΑΝΙΚΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΗΛΘΕ ΣΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΧΩΡΙΑ »ΚΥΡΙΑ ΓΛΩΣΣΑ»».

Ο Μ.Δένδιας θεωρεί ότι οι Χιμαριότες είναι ντόπιοι και δεν σχετίζονται με αποίκους από τη Μάνη. «Πιθανώτερον όθεν οι μεν Χιμαριώται να είναι αρχαίων ή μεσαιωνικών εκεί πληθυσμών απόγονοι.» (Μ.Δένδιας, «Απουλία και Χιμάρα. Γλωσσικαί και ιστορικαί σχέσεις των ελληνικών αυτών πληθυσμών.», Αθηνά – 1926, σελ. 76.)
Ο Δένδιας στηρίζεται στο γεγονός της μη ύπαρξης ειδικών ισογλώσσων ανάμεσα σε Μάνη και Χιμάρα, αλλά και στο ότι όπως λέει «Πιθανώτερον…η δε παράδοσις να επήγασεν εξ ομοιότητος, ην παρουσίαζεν, ιδίως απέναντι των Τούρκων, η κατάστασις των Χιμαριωτών προς εκείνην της Μάνης.»
ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΔΟΣ ΕΠΟΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΗ
ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΠΡΙΝ 5 ΑΙΩΝΕΣ ΓΙΝΕΟΤΑΝΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΝΙΑΤΩΝ.

ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΕΣ-ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΧΕΙΜΑΡΑΣ
ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΟΡΕΙΑ
ΠΡΟΣΜΙΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΜΑΝΙΑΤΕΣ [ ΣΤΗ ΚΩΜΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΧΕΙΜΑΡΑΣ Η ΛΑΛΙΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΜΑΝΗ ,
ΕΝΩ ΣΕ ΔΡΥΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΑΣΑ ΜΙΛΕΤΑΙ ΗΜΙΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΙΩΜΑ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΙΛΙΕΤΑΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ]
ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΜΙΧΤΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΟΤΕΡΑ [ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΥΡΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΛΒΑΝΙΚΑ , ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΟΥΔΕΣΙ ]

Αλλωστε ο μεγαλος μελετητης Παναγιωτης Αραβαντινος πριν 2 αιωνες στα βιβλια του
ονομαζει τα τρια χωρια[Δρυμαδες ,Παλασσα ,Χειμαρα ] ως Γραικους
και τα υπολοιπα χριστιανικα χωρια της περιοχης ως Γραικοαλβανους δηλαδη οπως εξηγει ο ιδιος ''απογονους της συγκατοικησης Ελληνων και Αλβανων''

Τελικα ολη η επαρχια Χειμαρας , εχει ελληνικη καταγωγη.

This comment was minimized by the moderator on the site

Ρε σεις Αλβανοι εθνικιστες που σχολιαζετε απο κατω.

Δηλαδη ολα στην Αλβανια ειναι τοσο μα τοσο νομιμα
και τη νομιμοτητα αυτη
τη χαλανε
κατι...... κτησαμτα στο Κηπαρο και τη Χειμαρα
τα οποια γκρεμιζεται παροτι ακομα και τα δικαστηρια σας το απαγορευσαν

Ελεος γελανε και τα τσιμεντα με το επιχειρημα σας περι νομιμοτητας.

Αντε ομολογηστε οτι κανετε τη χαρη του Μπαμπα σας Ερνταγαν
και αφηστε τις αστειοτητες περι νομιμου και παρανομου.

This comment was minimized by the moderator on the site

Να έρθει στην Ελλάδα να το κτίσει κοντά στην παραλία στην Ελλάδα από τη φενετε επιτρέπεται δεν θα είναι έχεις πρόβλημα θα σε προστατεύει η Himara.gr

This comment was minimized by the moderator on the site

Mlkies ad infinitum , exei xtisei kyriolektika panw sthn 8alassa o allos , kai auto to 'site' pou ypokinei misos to parousiazei ws genoktonia. As mhn paizoume 8eatro , sas enoxlei pou yparxei kratos gia to koino kalo kai oxi to anapodo. 8elete thn himara ena ghetto opou me lefta na agorazete synhdhseis kai e8nikothtes an8rwpwn. H anaptyksh einai o megalyteros ex8ros sas , kai otan lew 'sas' ennow thn apolyth meiopshfia pou ta diaxeirizetai auta ta lefta. Game over kyrioi , ta lefta teleiwsan kai oi synhdhseis den pouliountai toso eukola poia.

P.S Kur rrespekton edhe rrespektohesh

This comment was minimized by the moderator on the site

Πολλή καλά κάνανε οποιος σταλιθια αγαπάει την περιοχή σύμφωνη στιv ανάπλαση για το κοινό καλο.
Σε αυτήν τι περίπτωση κλεφτες δεν είναι το κράτος αλλα είσαι που κτίσατε με το έτσι θέλω. Kαι τώρα καλά σας κάνανε

This comment was minimized by the moderator on the site

To kratos einai kleftes oxi autos pou mboukare me to etsi thelo kai ektise stin paralia. Eisaste gia klamata

This comment was minimized by the moderator on the site

Καλησπέρα Λαμαν,
νομίζω πως ο τρόπος που μπούκαραν και άδειασαν το σπίτι δίχως να έχουν ειδοποιήσει κανέναν είναι που προκαλεί αντιδράσεις.

Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο στο άρθρο
Φόρτωση Περισσότερων

Αφήστε τα σχόλια σας

Συνημμένα (0 / 3)
Share Your Location

Βρείτε μας

Μπορείτε να μας βρείτε και να συνδεθείτε μαζί μας στα παρακάτω μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακολουθήστε μας:


Η σελίδα είναι αφιερωμένη στην μνήμη του Γιώργου Γκιώνη