Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας o Γ. Σούρλας για την παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων της Αλβανίας για τους άταφους πεσόντες

Στον  Πρόεδρο της Δημοκρατίας o Γ. Σούρλας  για την παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων της Αλβανίας για τους άταφους πεσόντες

Γ. Σούρλας: Παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα η Αλβανία με τους άταφους πεσόντες

Ο Γ. Σούρλας μετά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλο και την ενημέρωση για την εκκρεμότητα των άταφων πεσόντων στη Βόρειο Ήπειρο και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, δήλωσε:

«Ακόμη μια παγκόσμια ημέρα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, βρίσκει την Αλβανία να τα παραβιάζει όταν εξακολουθούν να παραμένουν άταφοι επί 74 χρόνια οι χιλιάδες Έλληνες μαχητές, που έπεσαν κατά το Έπος 1940 - 41 στη Βόρειο Ήπειρο.

Πρόκειται για παραβιάσεις που συνιστούν την πλέον ακραία μορφή έλλειψης σεβασμού στους νεκρούς και κατανόησης του πόνου των παιδιών και των συγγενών, που πασχίζουν να εκπληρώσουν το καθήκον τους.

Η διαβεβαίωση του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Πρόκοπη Παυλόπουλου, κατά τη συνάντησή μας με το Δ.Σ. της Ένωσης Συγγενών Πεσόντων ότι θα ενεργήσει άμεσα στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, δικαιολογεί την αισιοδοξία ότι θα αποκατασταθεί η μεγάλη αυτή εθνική και ανθρωπιστική εκκρεμότητα, που δεν προσιδιάζει ούτε στις παραδόσεις, ούτε στις πατριωτικές και θρησκευτικές μας πεποιθήσεις.

Το ερώτημα που προβάλλει επιτακτικά είναι, όταν παραβιάζονται δικαιώματα για τους νεκρούς τι μπορούμε να προσδοκούμε για τους ζώντες;

Όταν παραβιάζεται κατάφωρα η Χάρτα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, από χώρες που την συνυπέγραψαν, πώς μπορεί να προσδοκάς από τους πολίτες να την σεβαστούν;».

Το δράμα της Αλβανίας
Η ελληνική εκπομπή Περπατώντας στον τόπο μας (βίντ...
 
  1. Σχόλια (0)

  2. Σχολίασε

Σχόλια (0)

Δεν υπάρχει κάποιο σχόλιο στο άρθρο

Αφήστε τα σχόλια σας

Συνημμένα (0 / 3)
Share Your Location

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ

Μπορείτε να μας βρείτε και να συνδεθείτε μαζί μας στα παρακάτω μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακολουθήστε μας:


Η σελίδα είναι αφιερωμένη στην μνήμη του Γιώργου Γκιώνη