Πολλά διεθνή μέσα ενημέρωσης αναφέρονται πλέον στην Αλβανία ως το «άγνωστο μαργαριτάρι της Μεσογείου», ενώ πραγματοποιούνται εκθέσεις και πρωτoβουλίες για την περαιτέρω προώθηση του τουρισμού της. Ωστόσο, αυτή η προώθηση έχει σημαντικό κόστος.
Η φυσική ομορφιά και το χαμηλό κόστος διαβίωσης δεν είναι από μόνα τους αρκετά για να διατηρηθεί το αυξανόμενο ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με στοιχεία του A2 CNN, μόνο το πρώτο τετράμηνο του έτους, δαπανήθηκαν πάνω από 62 εκατομμύρια λεκ (περίπου 625 χιλιάδες ευρώ) για την προώθηση του τουρισμού. Από αυτά, τα 42 εκατομμύρια λεκ διατέθηκαν για τη συμμετοχή της Αλβανίας στην τουριστική έκθεση του Βερολίνου, ενώ τα υπόλοιπα κατευθύνθηκαν στη χρηματοδότηση 38 τουριστικών έργων.
Το Υπουργείο Τουρισμού και Περιβάλλοντος ανακοίνωσε ότι, μέσω του προγράμματος «Τουριστική Ανάπτυξη» για τον Απρίλιο του 2024, επιτεύχθηκαν οι στόχοι για την ανάδειξη της Αλβανίας ως ελκυστικού και βιώσιμου τουριστικού προορισμού, αξιοποιώντας τις τοπικές δυνατότητες και τους πόρους της χώρας. Τα κονδύλια που διατέθηκαν για το 2024 αντιστοιχούν στο 14% του ετήσιου προϋπολογισμού.
Επιπλέον, σχεδόν 39 εκατομμύρια λεκ διατέθηκαν για την παρακολούθηση της ακτογραμμής της χώρας το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου, ενώ άλλα 190 εκατομμύρια λεκ (περίπου 1,8 εκατομμύρια ευρώ) επενδύθηκαν σε 50 εκθέσεις, ρεπορτάζ και άρθρα που ανέδειξαν τις φυσικές ομορφιές της Αλβανίας.
Σχόλια