Διαθέσιμες ηλεκτρονικά οι υπηρεσίες των ελληνικών πρεσβειών μέσω του MyConsulLive

Διαθέσιμες ηλεκτρονικά οι υπηρεσίες των ελληνικών πρεσβειών μέσω του MyConsulLive

Άλλες οκτώ προξενικές αρχές της Ελλάδας σε διάφορες χώρες εντάχθηκαν στην υπηρεσία myConsulLive που επιτρέπει οι Έλληνες πολίτες, μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού να εξυπηρετούνται από τις ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες μέσω βιντεοκλήσης.

Όπως αναφέρουν σε χθεσινή κοινή ανακοίνωσή τους τα υπουργεία Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, από χθες, Πέμπτη 14 Ιουλίου, στην πλατφόρμα myConsulLive.gov.gr περιλαμβάνονται και οι πρεσβείες της Ελλάδας σε Βηρυτό, Ελσίνκι, Ζάγκρεμπ, Ποντγκόριτσα, Σεράγεβο, Σιγκαπούρη, καθώς επίσης και το Γραφείο Συνδέσμου στην Πρίστινα και το Γενικό Προξενείο Βανκούβερ.
Με την ένταξη των νέων Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive, αναφέρει η ανακοίνωση, η δυνατότητα εξυπηρέτησης με ψηφιακό ραντεβού παρέχεται συνολικά από 94 Πρεσβείες και Γενικά Προξενεία της Ελλάδας σε 72 χώρες. Οι Προξενικές Αρχές που υπάγονται στο πρόγραμμα, μπορούν να εξυπηρετούν μέσω βιντεοκλήσης αιτήματα που αφορούν τις ακόλουθες διοικητικές πράξεις: Έκδοση πιστοποιητικού μονίμου κατοίκου εξωτερικού, βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης, βεβαίωση διαμονής, αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων, δήλωση δικαιούχου σύνταξης, υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην Προξενική Αρχή
Τα ραντεβού προγραμματίζονται μέσω της πλατφόρμας myConsulLive.gov.gr για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Για την αυθεντικοποίηση του χρήστη, είναι απαραίτητη η χρήση κωδικών Taxisnet, ενώ κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης ο ενδιαφερόμενος ταυτοποιείται με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.
Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά τον Δεκέμβριο του 2020 με την συνεργασία των Υπουργών Εξωτερικών, Νίκου Δένδια, και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση πραγματοποιήθηκε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πρότυπο των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, η ΑΑΔΕ, ο eΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, ο Συνήγορος του Πολίτη και οι Δήμοι (πιλοτικά ο Δήμος Χανίων)

Σχετικά άρθρα


Σχόλια

Προσθήκη σχολίου