161 κιλά κοκαΐνης κατασχέθηκαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

limani-thessalonikis-6-7-21.webp

161 κιλά κοκαΐνης κατέσχεσαν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αστυνομικοί της ΕΛ.ΑΣ, τα οποία θα μεταφέρονταν λαθραία σε Έλληνες, Αλβανούς και Σκοπιανούς πολίτες.

Τα ναρκωτικά ανήκαν σε διακινητές που είχαν ήδη συλληφθεί σε προηγούμενη επιχείρηση.

Η ναρκωτική ουσία βρέθηκε με τη βοήθεια σκύλων ανιχνευτών και ψηφιακών εργαλείων. Τοποθετήθηκαν στο πάτωμα πολλών κοντέινερ ειδικά σχεδιασμένων για αυτή την αποστολή. Στα δοχεία ήταν κρυμμένα συνολικά 100 πακέτα κοκαΐνης.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αμερικανική DEA και το κέντρο SELEK.

Στηρίξτε μας με μια δωρεά

Δωρεά μέσω PayPal
Μοιράσου το
Σχολίασε

Αφήστε μια απάντηση

Το σχόλιο θα ελεγχθεί πριν τη δημοσίευση του.