Ενώ οι Σκοπιανοί παραβιάζουν την συμφωνία των Πρεσπών, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας καλεί τον ομόλογό της Πενταρόφσκι στην Αθήνα
ΚΑΤΑΡΡΕΟΥΝ ο ένας μετά τον άλλον οι μύθοι τους οποίους καλλιέργησε ο ΣΥΡΙΖΑ σχετικώς προς την συμφωνία των Πρεσπών. Είναι ήδη σαφές πως ούτε καπηλεία του ονόματος της Μακεδονίας έχει σταματήσει, ούτε βεβαίως η τουρκική διείσδυσις στο γειτονικό μόρφωμα έχει ανακοπεί. Οι προβλέψεις της συμφωνίας ήσαν ήδη επαχθείς για την Ελλάδα. Και όμως τα Σκόπια επιμένουν να την παραβιάζουν, διεκδικώντας όλο και περισσότερα, χωρίς να ανταποκρίνονται στις στοιχειώδης υποχρεώσεις τους. Έχουν δώσει ήδη επαρκή δικαιώματα για καταγγελία της συμφωνίας και άσκηση όλων των διπλωματικών και άλλων μέσων που έχει στην διάθεσή της η Ελλάς, για να ανακόψει την ευρωπαϊκή πορεία των Σκοπίων και να τα καταδικάσει σε διεθνή απομόνωση.
Αυτά που σκοπίμως αγνοούν οι Σκοπιανοί, η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας θα έπρεπε να τα γνωρίζει. Σταχυολογώντας στοιχεία από το σκοπιανό σχολικό βιβλίο, βλέπουμε χάρτη μιάς συρρικνωμένης από όλες τις πλευρές αρχαίας Ελλάδος. Η Μακεδονία είναι κυριολεκτικώς εξηφανισμένη, άφαντη, και η αρχαία Ελλάς παρουσιάζεται να ξεκινάει μόλις βορείως της Θεσσαλίας.
Περαιτέρω παρατηρούμε:
Σελ. 50: «Οι Ιλλυριοί αναφέρονται για πρώτη φορά σε πηγές τον πέμπτο αιώνα π.Χ. και άρχισαν να έχουν σχέσεις με τους Έλληνες, τους Μακεδόνες και τους Θράκες…»
Σελ. 58: «Η Μακεδονία βρισκόταν στο κεντρικό τμήμα της Βαλκανικής Χερσονήσου, βόρεια της Ελλάδος…»
Σελ. 59: «Από την εποχή του Αρχελάου, οι Μακεδόνες ίδρυσαν τους Μακεδονικούς ολυμπιακούς αγώνες…»
Σελ. 62: «Η καθοριστική μάχη μεταξύ των Μακεδόνων, με ηγέτη τον Φίλιππο, και τους Έλληνες, με ηγετικό ρόλο των Αθηναίων, έγινε το 338 π.Χ. στην Χαιρώνεια. Η μάχη τέλειωσε με νίκη του Μακεδονικού στρατού. Οι Έλληνες αναγκάστηκαν να αναγνωρίσουν το μεγαλείο και την πολιτική ηγεσία του Φιλίππου και την κυριαρχία του Μακεδονικού βασιλείου.»
Μάλιστα ο συγγραφεύς του σχολικού εγχειριδίου καλεί τους μαθητές (σελ. 69): «Ας σκεφθούμε… Ποιες είναι οι ομοιότητες και διαφορές μεταξύ των Πολιτισμών της Μακεδονίας και της Ελλάδος;». Είναι πολύ να ζητήσουμε από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας να δηλώσει δημοσία και παρουσία του κ. Πενταρόφσκι ότι δεν υπάρχουν διαφορές καθ' ότι ο πολιτισμός ήταν στον ελλαδικό χώρο ενιαίος. Και περιελάμβανε και τον χώρο της Μακεδονίας που από τότε εκατοικείτο από Έλληνες.
Όμως ο ανιστόρητος Σκοπιανός συνεχίζει:
Σελ. 71: «Με τις κατακτήσεις του Αλεξάνδρου Γ΄ της Μακεδονίας, ο Μακεδονικός και ο ελληνικός πολιτισμός ήρθαν σε επαφή και συγχωνεύτηκαν με τους πολιτισμούς των ανατολικών λαών»! Το ότι η γλώσσα που επεκράτησε ήταν ελληνική (κοινή αλεξανδρινή) αποφεύγεται εντέχνως. Μία τέτοια παραδοχή συνιστά και αναγνώριση του ότι ιδιαίτερη μακεδονική γλώσσα δεν υφίσταται.
Σελ. 91: «Εκτός από τους Ιλλυριούς και τους Μακεδόνες, οι Ρωμαίοι κατάφεραν να κατακτήσουν τους άλλους Βαλκανικούς λαούς –τους Έλληνες και αργότερα τους Θράκες»!
Δηλαδή ο συγγραφεύς αυτού του βιβλίου έχει ξεπεράσει και τον Φαλλμεράυερ. Αλλά και για τα μεταχριστιανικά χρόνια η διαστρέβλωσις συνεχίζεται. Στην σελ. 93 διαβάζουμε: «Ο χριστιανισμός στα Βαλκάνια ξεκίνησε αρχικά να διαδίδεται στην Μακεδονία, και στην συνέχεια, στην Ελλάδα και στην Ιλλυρία. Από την Μακεδονία, ο απόστολος Παύλος έφυγε για την Ελλάδα, όπου συνέχισε να διαδίδει τον Χριστιανισμό».
Περιττόν να σχολιάσουμε περαιτέρω τα παοιόντα της σκοπιανής προπαγάνδας. Περιμένουμε απλώς να δούμε πως θα τα αντιμετωπίσει η Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας υποδεχομένη τον Σκοπιανό (και όχι Μακεδόνα) ομόλογό της.
Πηγή: Εφημερίδα Εστία
Σχόλια