Αδυναμία χρηματοδότησης του οδικού τμήματος Ιωάννινα - Κακαβιά μέσω του νέου ΕΣΠΑ

Αδυναμία χρηματοδότησης του οδικού τμήματος Ιωάννινα - Κακαβιά μέσω του νέου ΕΣΠΑ

Την αδυναμία χρηματοδότησης του τμήματος Ιωάννινα – Κακαβιά από το ΕΣΠΑ 2021–2027 προοικονομεί ουσιαστικά ο βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Καλογιάννης, με τη δήλωσή του μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

«Συμφωνήσαμε ότι το υπουργείο θα εξετάσει αναλυτικά όλα τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την προώθηση του έργου, είτε μέσω χρηματοδότησης από ευρωπαϊκά προγράμματα εν όψει του νέου ΕΣΠΑ, η οποία παρουσιάζει δυσκολίες, δεδομένου ότι η ΕΕ δεν δίνει προτεραιότητα, εδώ και μια πενταετία, σε έργα υποδομής, τα οποία έχουν σημαντικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, όπως τα οδικά, είτε μέσω συνεργασίας με ιδιωτικά κεφάλαια, με σύμπραξη ή παραχώρηση», αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Καλογιάννη, τονίζοντας ότι πρέπει να κλείσει αυτή η εκκρεμότητα. Μία άλλη εκκρεμότητα που πρέπει να κλείσει, είναι η έγκριση και παραλαβή της μελέτης του έργου Καλπάκι – Κόνιτσα, ώστε στη συνέχεια να αναζητηθούν πόροι για την κατασκευή του. Και για τα δύο θέματα, ο βουλευτής Ιωαννίνων αναφέρει ότι σε εύλογο διάστημα θα συναντηθεί εκ νέου με τον κ. Καραμανλή για την περαιτέρω προώθηση των προαναφερόμενων θεμάτων.

Η συζήτηση επεκτάθηκε και σε άλλα θέματα που αφορούν το κύκλωμα παραγωγής των δημοσίων έργων στην Ελλάδα και τα έργα υποδομής στην Ήπειρο, με τον Στ. Καλογιάννη να συγχαίρει και να ευχαριστεί τον υπουργό για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου Ε65, επισημαίοντας, για μία ακόμη φορά, ότι ο Ε65 θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμος για τους Ηπειρώτες και τους Θεσσαλούς, εάν η προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν άλλαζε αναιτιολόγητα τη χάραξη του βόρειου τμήματος, απομακρύνοντάς την προς τα Γρεβενά. Συνεχάρη επίσης τον κ. Καραμανλή για την επιτυχή κατάληξη του διαγωνισμού παραχώρησης της Εγνατίας οδού, σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα στοιχεία, με την οποία αναμένεται να συντηρηθεί και αναβαθμιστεί ουσιαστικά ο αυτοκινητόδρομος, να ενισχυθεί η διαλειτουργικότητα μεταξύ των αυτοκινητοδρόμων της χώρας και να αναπτυχθούν παρόδιες δραστηριότητες.

Σε ό,τι αφορά το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις κατασκευές, ο Σταύρος Καλογιάννης επανέφερε στη συζήτηση την πρόταση που είχε καταθέσει στο υπουργείο Υποδομών για την ψηφιακή μεταρρύθμιση στα δημόσια έργα, η οποία είναι εφαρμόσιμη και μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, με πολύ σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία.

ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ 

Ικανοποιημένη η Ελλάδα για την απόφαση της UNESCO ...
Ζευγάρι τουριστών χάθηκε χθες το απόγευμα στον Λογ...

Ενισχύστε την προσπάθειά μας!


 

Σχόλια

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη
Επισκέπτης
Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2021, 01:18

Εικόνα Captcha

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.himara.gr/

ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ

Μπορείτε να μας βρείτε και να συνδεθείτε μαζί μας στα παρακάτω μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ακολουθήστε μας:


Η σελίδα είναι αφιερωμένη στην μνήμη του Γιώργου Γκιώνη